خبرهای داغ:

سپاه خوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت

سپاه خوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۹۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سپاه خوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

  «اناالله و انا الیه راجعون»

ارتحال عالم ربانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تالم و تاسف عمیق همگان گردید.

این عالم بزرگوار ضمن آنکه در طول حیات پربرکت خود به تحصیل و تدریس علوم دینی و اجتهاد عالمانه مشغول بود، در دوران فعالیت مفید سیاسی خود در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، دبیری شورای حل اختلاف قوا و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، منشاء خیر و برکت فراوان بود.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در دوره ریاست قوه‌قضائیه نیز با مشی اعتدالی، برای ارتقای دستگاه قضا و نزدیک شدن آن به جایگاه عدالت و حق‌خواهی از هیچ تلاش فروگذار نکرد.

نقش موثر آن مرحوم در ایجاد ارتباط میان مراجع عظام تقلید ساکن شهر نجف با بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در ایام آغاز نهضت اسلامی از اذهان همراهان انقلاب اسلامی پاک نمی‌شود.

سپاه خوی این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری و بازماندگان ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم علو درجات طلب کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار