یک جوان کرجی از منتسبین به فرقه ضاله بهاییت، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، پس از تلقین شهادتین توسط آیت‌الله حسینی همدانی، به دین اسلام و مکتب شیعه اثنی عشری گروید.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۸۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، یک جوان مستبصر بهایی کرجی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ضمن برائت از این فرقه ضاله در حضور آیت‌الله حسینی همدانی و بیان شهادتین، به دین مبین اسلام و مکتب تشیع گروید.

تشرف جوان کرجی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع

این جوان بابیان اینکه به دلیل متولد شدن در خانواده‌ای بهایی، از کودکی با تعالیم این فرقه بزرگ‌شده است، گفت: هیچ‌کدام از سؤالاتی که در مسائل مختلف فکری و اعتقادی داشتم، توسط آموزه‌های این فرقه پاسخ داده نشد و به همین دلیل، توسط آشنایی قبلی که داشتم و مطالعه معارف اسلام و تشیع، این مذهب را انتخاب کردم.

لازم به ذکر است؛ آیت‌الله حسینی همدانی در این مراسم یک جلد کلام‌الله قرآن مجید به این جوان مسلمان شده اهدا کرد.

بهاییت فرقه‌ای است که میرزا حسین‌علی نوری ملقب به بهاءالله در قرن ۱۹ میلادی در ایران بنیان گذاشت.

بهاییان معتقدند با ظهور «سید علی‌محمد باب» اسلام پایان گرفته و اینک دین جدید ظهور کرده و مردم باید همگى‏ بهایى شوند و قبله آنان مرقد «بهاءالله» در شهر عکا در فلسطین اشغالی (اسرائیل) است.

در فروع تعالیم بهاییت به احکامى برمى‏خوریم که بعضى از آن‌ها عبارت است از:

– ازدواج با محارم غیر از زن‌پدر، حلال است. (یعنى با حکم بر حرمت ازدواج با زن‌پدر، ازدواج با خواهر و دختر و عمه و خاله و دیگران حلال میگردد!)

– معاملات ربوى آزاد و حلال است.

– تمام اشیاء حتى خون، سگ، خوک، بول و… پاک است.

– حجاب زنان ملغى است.

– دخالت در سیاست ممنوع است.

بر همین اساس، بهاییت درنهایت یکى از بارزترین جریانات حامى صهیونیزم و استعمار آمریکا، انگلیس و اسرائیل شده و از همین رو همواره مورد پشتیبانى آن‌ها قرارگرفته است.

ارسال نظرات