خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی، حافظان امنیت پایدار و مستمر صنعت هوانوردی کشور هستند.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۸۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
مهدی دیابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با گرامیداشت پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی کشور اظهار کرد: پیامبر اسلام در بیانی می‌فرماید دو نعمت است که قدرشان ناشناخته است، امنیت و تندرستی.
وی افزود: با توجه به بیان پیامبر اسلام انسان‌ها قدر نعمت‌ها را تا زمانی که دارند نمی‌دانند و وقتی از دست می‌دهد. متوجه قدر و اهمیت آن می‌شود.
دیابی خاطر نشان کرد: مهمترین نعمت‌های بسیار بزرگ تندرستی و امنیت است که ارتباط تنگاتنگی به آسایش و آرامش یعنی مفهوم سعادت و خوشبختی دارد، زیرا دو مولفه اصلی در سعادت همان آسایش و‌آرامش است.
مسئول روابط عمومی سپاه استان سمنان با بیان اینکه یکی از مهمترین غدغه‌های اساسی مسافران در صنعت حمل و نقل هوایی کشور تامین و حفظ امنیت است گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی می‌کوشد این امنیت همواره پایدار و مستمر باقی بماند.
وی با بیان اینکه این نهاد مقدس بیش از ۷۰ شهید و ۶۵۰ جانباز تقدیم کرده است افزود: این سازمان در طول دهه‌های فعالیت خود صد در صد ماموریت‌ها را به درستی انجام و بیش از ۱۰۰ مورد اقدام خنثی سازی هواپیما ربایی را داشته است عنوان کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی، حافظان امنیت پایدار و مستمر صنعت هوانوردی کشور هستند.
وی با بیان اینکه امام راحل در پنجم دی ماه سال ۱۳۶۳ فرمان حفاظت فرودگاه‌ها را به سپاه محول کرد و در ادامه مقام معظم رهبری نیز این ماموریت را به سپاه پاسداران واگذار کردند بیان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری بر اهمیت این سازمان و اقدامات آن‌ها صحه گذاشته و از اقدامات این سازمان تشکر کرده اند و این نشان از انجام دست و دقیق ماموریت‌ها از طرف این سازمان انقلابی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها