خبرهای داغ:
به مناسبت ۵ دی روز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی،

دیدار مسئولین سپاه شاهرود با فرمانده حفاظت فرودگاه بین المللی این شهرستان

مسئولان سپاه شاهرود به مناسبت ۵ دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی با فرمانده و‌کارکنان حفاظت فرودگاه بین المللی شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۸۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جانشین و مسؤولین حفاظت اطلاعات و بازرسی فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی با حضور در فرودگاه بین المللی این شهرستان با فرمانده و کارکنان سپاه حفاظت این فرودگاه دیدار کردند.
در این دیدار سرهنگ احمد حسین پور ضمن تبریک این روز به حافظان امنیت پایدار حمل و نقل هوایی کشور یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی داشت و تاکید کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی در این چهار دهه عمر انقلاب نشان داده تا پای جان در حفظ و حراست از کیان نظام در امنیت پرواز آماده است و عملکرد این سپاه در طول این سال‌ها و اعتماد امام راحل و رهبر معظم انقلاب گواه این موضوع است.
در این دیدار مصلحت پیری فرمانده یگان حفاظت فرودگاه بین المللی شاهرود با تشکر از حضور مسئولان سپاه شاهرود با اشاره به وظایف و ماموریت های این یگان در امنیت پرواز بر نقش این سپاه در برقراری امنیت پایدار و مستمر در حمل و نقل هوایی کشور تاکید و بر آمادگی این سپاه برای انجام ماموریت های مختلف تصریح کرد.
لازم به ذکر است، به فرمان امام راحل در ۵ دی ماه سال ۱۳۶۳ حفاظت هواپیمایی با مسئولیت سپاه پاسداران تشکیل شد و تاکنون این سپاه توانسته امنیت صد در صدی پروازها را انجام و بیش از ۱۰۰ عملیات هواپیما ربایی را با موفقیت خنثی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها