هفته بیست‌دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی مقاومت قرچک و آذرخش بندرعباس به پایان رسید.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۷۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بازی مقاومت قرچک با آذرخش بندرعباس در هفته بیست‌و‌دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی که هر دو تیم برای رسیدن به جمع ۸ تیم بالای جدول و حضور در پلی آف با انگیزه بالایی به میدان آمده بودند، دقایقی پیش با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، نیمه اول در یک بازی پایاپای با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم میلاد چراغی بازیکن شماره 14 برای آذرخش توپ را درون دروازه مقاومت کرد. در نیمه دوم بعد از گذشت یک بازی برابر و خسته کنند و در زمانی که 7 دقیقه به پایان بازی مانده بود، مصطفی ظریفیان گل تساوی را درون دروازه آذرخش کرد.

بعد از پایان این بازی تیم مقاومت قرچک با 22 بازی و کسب 26 امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به مقاومت البرز در رده نهم و آذرخش بندرعباس با 22 بازی و 25 امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

بر این اساس می توان برنده واقعی این بازی را هواداران پر شور قرچکی عنوان کرد که دو نیمه بی وقفه تیم محبوب خود را به طور شایسته ای تشویق کردند.

گفتنی است بازی رفت دو تیم در بندرعباس با برتری ۳ بر ۱ تیم آذرخش به پایان رسید، در این حال نماینده قرچک از ۲2 مسابقه گذشته خود ۷ برد، 5 تساوی و ۱0 باخت در کارنامه دارد.

همچنین در بین دو نیمه از علیرضا کبیری دروازه بان سابق تیم شهید منصوری قرچک و تیم ملی فوتسال که بعد از گذشت دوره چند ماهه نقاهت بر بیماری سرطان غلبه کرد، توسط داود علیزاده مدیر عامل باشگاه مقاومت قرچک تجلیل به عمل آمد.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند./م.فرخی 

ارسال نظرات