فرماندار بهمئی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه سد ایلی آباد با ۹۵ درصد پیشرفت کاری در حال اجرا است گفت: بهره‌برداری از این سد در توسعه کشاورزی و افزایش اشتغال مردم بهمئی نقش مؤثری دارد.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۷۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
سنایی افزود: مرحله راه اندازی پمپاژ و آبرسانی به زمین‌های کشاورزی پائین دست در پیش است که باید هر چه سریعتر اجرا شود.
وی ادامه داد:بلاتکلیفی اراضی شهری از مهمترین موانع توسعه شهری بهمئی است که مانع توسعه شهر، زیان شهرداری و نارضایتی عمومی شده است.
سنایی ادامه داد: عملیات اجرایی انتقال آب سد کوثر، روندی کند و فرسایشی دارد که با توجه به نیاز ضروری مردم این منطقه و کم بارشی‌های اخیر از مهمترین عوامل توسعه و خواسته‌های مردمی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:دشمنان امروز اصل نظام را نشانه رفته‌اند و مسئولان باید با تمام توان برای رضایتمندی مردم تلاش کنند.
احمدی افزود: یکی از دغدغه‌های مردم، سند زمین‌های شهری است که پیگیری‌های لازم در هیات مدیره سازمان زمین و مسکن انجام شده و در دو ماه آینده تعیین تکلیف و مشکلات برطرف می‌شود.
وی گفت:مشکلات طرح‌های آبرسانی از سدکوثر و جاده‌های ارتباطی نیز به زودی حل و عملیات اجرایی آن‌ها شروع می‌شود.
احمدی ادامه داد: یکی‌از مهمترین مشکلات بهمئی، بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک است که در سفر وزیربهداشت ودرمان به استان، روند اجرای این طرح تسریع می‌شود.
امام جمعه لیکک نیز با اشاره به در پیش بودن سالروز ۹ دی گفت: حرکت خودجوش مردم در محکوم کردن فتنه ۸۸ نقطه عطف دیگری در تاریخ سراسر افتخار ملت ایران بود و مسئولان بدانند مشروعیت و مسئولیت فعلی ما از وجود انقلاب، ولایت پذیری و مردم است.
حجت الاسلام افروغی افزود: جاده ورودی شهرستان با وجود پایان عملیات زیرسازی حدود ۶ ماه رها و بارندگی‌های اخیر نیز موجب تخریب زیرسازی شده و این خسارت به بیت المال است.
وی گفت:بالا بودن حق انشعاب و بهای خرید و نصب کنتور آب، برق و گاز برای مردم کم بضاعت یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود.
حجت الاسلام افروغی اضافه کرد: بانک‌ها مانع توسعه شهرستان بهمئی شده اند و در پرداخت تسهیلات کم کاری می‌کنند.
ارسال نظرات