امام جمعه شهر یاسوج در دیدار با جمعی از مدیران صدا وسیمای استان گفت: با توجه به هجمه سنگین و تهاجم رسانه‌ای دشمنان علیه کشور و نظام اسلامی صداوسیما به خوبی توانسته در مقابل، پاسخ آنان را بدهد.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۷۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود:اگر می‌خواهیم کشور ما روی پای خود بایستد و صدای انقلاب و ملت به گوش جهانیان برسد باید صداوسیمای کشور تقویت و حمایت شود.
وی ادامه داد: با وجود افراد توانمند و متخصص در صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های خوب و متنوعی با تلاش مدیران پیشین این شبکه پخش شده و می‌شود، که قابل تقدیر است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در زمینه‌های مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی، جنگل، منابع طبیعی و گردشگری اضافه کرد:شناسایی و معرفی این توانمندی‌ها برای جذب سرمایه گذار نیازمند توجه صداوسیمای استان است.
مدیرکل صدا وسیمای استان هم با بیان اینکه رسانه ملی در خدمت مردم است و تمام تلاشش این است که رضایتمندی مردم و مخاطبان را جلب کند گفت: در جنگ نرم و رسانه‌ای، اهالی هنر و رسانه فرماندهان میدان جنگ هستند و باید هوشمندانه و به خوبی برنامه‌های دشمنان را شناسایی و برای دفع آن‌ها برنامه ریزی کنند.
امیر رئوف افزود: دشمنان تا قبل از دهه نود بیشتر مباحث سیاسی کشورمان را مورد هجمه قرار دادند وقتی در این حوزه راه به جایی نبردند رویکرد خود را تغییر داده و به برنامه سازی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اعتقادات مردم و فرهنگ اصیل اسلامی روی آوردند.
وی با بیان اینکه صدا و سیما با ۱۵۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی رسالت صیانت از فرهنگ و اعتقادات مردم را بر عهده دارد افزود: حفاظت از فرهنگ بومی منطقه، تقویت همدلی، وحدت، انسجام و کمک برای توسعه و پیشرفت استان مهمترین رسالت شبکه‌های استانی است.
مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است گفت: بدون شک راهنمائی‌ها و ارشادات ائمه جمعه برای رسانه استانی راهگشا و موثر خواهد بود.
ارسال نظرات