مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان تعداد کل واحد‌های مسکن مهر درتعهد این اداره کل را ۵ هزار واحد اعلام کرد و گفت:از این ۳ هزار و ۴۳۹ واحد مسکن مهر آماده و در حال واگذاری به متقاضیان استانتعداد هزار و ۴۴۰ واحد آن تا پیش از سال ۹۳ در شهر‌های دهدشت، یاسوج و گچساران به متقاضیان واگذار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۵۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
نژاد صفوی با بیان اینکه ۱۳۶ واحد دیگر در شهر‌های دهدشت و یاسوج در حال ساخت می‌باشد افزود:تلاش می‌شود تا پایان امسال این واحد‌ها تکمیل و پرونده مسکن مهر در استان بسته شود.
وی اضافه کرد:با رفع انشعابات گاز، برق و آب مسکن مهر در کهگیلویه وبویراحمد، قریب به ۸۰ درصد واحد‌های مسکن مهر در دهه فجر به متقاضیان واگذار می‌شود.
نژاد صفوی با اشاره به برخی واحد‌های مسکن مهر واگذار شده که دارای مشکلات زیر ساختی هستند گفت:پیمانکاران این واحد‌ها احضار شده و رفع نقص این واحد‌ها به آنان ابلاغ شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد:در صورتی که پیمانکاران از این ابلاغ سرپیچی کنند ضمن معرفی به معاونت عمرانی استانداری مطالبات آن‌ها پرداخت نمی‌شود وبا آنان برخورد قضایی خواهد شد.
وی همچنین در زمینه واحد‌هایی که مربوط به اقشار ویژه (مددجویان کمیته امداد و بهزیستی) بوده، اما هنوز برای انجام مراحل قانونی واگذاری مراجعه نکرده اند گفت: بخشی از مسکن مهر معارضاتی دارد، عده‌ای از متقاضیان مسکن مهر که نام نویسی کرده‌اند آورده خود را تکمیل و به روز نکردند که برای این افراد مهلتی مشخص شده و در صورتی که مراجعه نکنند افراد دیگری جایگزین آن‌ها می‌شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در این نشست گفت:ظرف هفته‌های گذشته برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مسکن مهر در شهر‌های استان انجام شده و نهاد‌های متولی برای تکمیل زیر ساخت‌ها و انشعابات آمادگی کامل دارند.
فیلی به ضعف برخی پیمانکاران در طرح مسکن مهر استان اشاره کرد و ادامه داد: پیمانکاران مسکن مهری که در زمینه این طرح کوتاهی کرده اند باید توسط اداره راه و شهر سازی خلع ید و ادامه طرح به پیمانکار جدید واگذار شود تا مشکل متقاضیان این مسکن‌ها تا پایان امسال رفع شود.
فرمانده سپاه فتح استان هم در این نشست با اشاره به تقاضای بیش از هزار بسیجی و ایثارگر شهر دهدشت در خصوص واگذاری زمین به آن‌ها گفت: در این نشست مقرر شد این زمین‌ها تا پیش از ۲۲ بهمن به متقاضیان پرداخت شود.
ارسال نظرات