خبرهای داغ:
محمدی گفت:اگر تاریخ انقلاب را مرور کنیم هیچ اقدام مهم و اثربخشی در کشور نبوده که یک پای آن سپاه نباشد هر قدمی که در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشته شده یکی از ارکان آن سپاه پاسداران بوده است.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۰۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) که در حسینیه شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد:کنگره یک اتفاق بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ استان بود و در مقام مقایسه با مراسمات دیگر در سایر استانها، گویای بالا بودن سطح کیفیت این مراسم در استان است که باید از دست اندرکاران این اتفاق بزرگ فرهنگی در استان تقدیر کرد.
وی گفت:اگر تاریخ انقلاب را مرور کنیم هیچ اقدام مهم و اثربخشی در کشور نبوده که یک پای آن سپاه نباشد هر قدمی که در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشته شده یکی از ارکان آن سپاه پاسداران بوده است.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:در مقابله با ترورها، ایجاد امنیت مرزها، حفظ استقلال کشور سپاه نقش برجسته ای را ایفا کرده است و همیشه مقتدرانه توانسته است در مقابل دشمنان داخلی و خارجی امنیت کشور را حفظ نماید.
محمدی اظهار کرد:تنها کسی که در بحث مقابله با دشمنان در کشورهای اطراف با قاطعیت دستور مقابله با دشمن را صادر کردند که موجب نجات کشور شد مقام معظم رهبری بود که این تصمیم درست موجب شد که شاهد اسراییل دیگری در کنار گوشمان نباشیم.
وی افزود:ما باید شاکر وجود رهبری و نیز نهادهایی که با تمام وجود از صیانت انقلاب خدمت کردند باشیم که سپاه پاسداران یکی از این نهادها می باشد.
محمدی ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ بهرامی فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی(ع) برای سرهنگ شیخ حسنی در مسیر مسوولیت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.
سپاه بازوی قدرتمند دولت است
در ادامه شفیعی فرماندار شهرستان قزوین بیان کرد:سپاه نقش پررنگی در آبادانی کشور داشته و در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی در محلات اقدام موثری داشته است.
وی گفت:سپاه بازویی قدرتمند برای دولت بوده و سیاست کلان سپاه این بوده که با حضور در جوامع در راستای محرومیت زدایی اقدام نماید که اقدامی مهم و قابل تقدیر است.
فرماندار شهرستان قزوین اظهار کرد:ما آماده همکاری با سپاه در راستای خدمات‌رسانی و اقدامات اثرگذار در جامعه می باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها