خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان دهاقان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت طلبی باعث شده انقلاب اسلامی ایران پایدار و سربلند بماند.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۷۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، علی اصغر قاسمیان فرماندار دهاقان با اشاره به هفتم دی ماه سالروز ایثار و مقاومت شهرستان دهاقان، اظهار کرد: آنچه رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 40سال شده است، فرهنگ ایثار و شهادت بوده که باید همچنان این روحیه در بین مردم و مسئولان باقی بماند تا انقلابی که حاصل خون هزاران شهید است، ماندگار و سربلند به راه خود ادامه دهد.

وی با بیان این که برنامه‌های سالروز ایثار و مقاومت شهرستان باید با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و عموم شهروندان اجرا شود، گفت: این نظام مقدس یک امانت و موهبت الهی است که به دست ما رسیده است و باید از آن  پاسداری کنیم.

فرماندار شهرستان دهاقان، با بیان این که باید فرهنگ ایثار و شهادت را پررنگ جلوه دهیم، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان نسل سومی که دوران جنگ را ندیده‌اند، باید با آرمان ها و اهداف انقلاب آشنا شوند.

قاسمیان با توجه به اینکه هفتم دی ماه سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی بشارت ، نخستین نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به عنوان روز مقاومت و ایثار دهاقان، نامگذاری شده، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت تنها در دوران خاص نبوده و امروز نیز با وجود تنگناها و دسیسه‌های دشمنان نیاز است تا بیش از پیش به فرهنگ سازی در این زمینه بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها