حجت الاسلام والمسلمین برزگر، گفت: آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی لازم است تا فتنه ای مانند فتنه سال 88 روی ندهد باید به مسئولین اعتماد داشت و با دشمن هم صدا نشویم، تا دشمن در برنامه ریزی و نقشه های خود مغلوب و از ملت ایران نا امید شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۵۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

حجت الاسلام والمسلمین برزگر مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: در فتنه 88 آنچه که از این حرکت نمایان می شود با توجه به برنامه ها و برنامه ریزیهای قبلی که دشمن کرده بود و از چهره های شناخته شده و پایبند به نظام استفاده کرده و  می خواستند برای براندازی نظام و انقلاب استفاده نمایند.ولی باتوجه به باور، اعتقاد  مردم به نظام و ارزشهای والای امام، ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ما دست دشمن را خواند و توطئه هایش را خنثی ساخت.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، افزود: روز 9 دی را باید پاسداشت زیرا که مردم از آرمانها و باورهای انقلاب دفاع کردند، این یعنی مردم اصل نظام و انقلاب را قبول دارند.

حجت الاسلام والمسلمین برزگر، در باره درسی که مردم از حماسه 9 دی گرفتند، اضافه کرد: ملت ما با انسجام و وحدت خود را حفظ کرده و از ولایت فقیه حمایت کرده و از راهبردها و توصیه های رهبری استفاده نمودند.

وی، در ادامه گفت: ریشه اصلی هدایت ولایت است، رسیدن به اهداف والا  از راه ولایت و ماندگاری انسان و رسیدن به حق، توجه به ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین برزگر، با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: نظام و ملتی که بتواند چهل سال از آرمانها و هدف های خود نگه داری کند و باقی بماند این نظام و ملت قابل اعتماد، و ریشه محکمی دارد و هیچ قدرتی نمی تواند به سادگی این ریشه را برکند.

وی، با اشاره به فتنه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی لازم است تا فتنه ای مانند فتنه سال 88 روی ندهد باید به مسئولین اعتماد داشت و با دشمن هم صدا نشویم، برای پاسداری از انقلاب  باید ایستادگی، مقاومت و صبر پیشه کنیم تا دشمن در برنامه ریزی و نقشه های خود مغلوب و از ملت ایران نا امید شود.

ارسال نظرات