مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
ملت ایران با بصیرت، هوشیاری و حضور به موقع خود در حماسه 9 دی فتنه دشمنان را خثنی کردند.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۵۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
 
 

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، گفت: پیام  حماسه 9دی برای ملت  ایران این است که اجازه ی تجاوز  به  دشمن نمی دهند  و  پیامی که به دشمن می دهد این است که مردم انقلاب خود را دوست دارند و آمریکا را دشمن همیشگی خود می دانند.

   وی، تصریح کرد: 9 دی همانند حماسه عاشورا باید زنده نگه داشته شود، چرا که هدف یزیدیان زمان وارونه نشان دادن اسلام ناب محمدی و تحمیل اسلام آمریکایی به مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار ، افزود: دشمن بداند که ما حواسمان  جمع است و فریب نخواهیم خورد  هوشیار هستیم و همیشه در صحنه می باشیم، و دشمن در این هدف است که مردم  را با وجود تحریم  ها و فشار ها از انقلاب برگردانند  ولی مردم ما با استفاده از هشدار های حضرت آقا نمی گذارند دشمن به این هدف خود برسد.

وی، ادامه داد: پیام  حماسه 9دی برای ملت ایران این است که اجازه ی تجاوز به  دشمن نمی دهند و پیامی که به دشمن می دهد این است که مردم انقلاب خود را دوست دارند و آمریکا را دشمن همیشگی خود می دانند بر این اساس مردم ما با بصیرت و توجه به هشدار ها و توصیه های  رهبر انقلاب فتنه های پیش رو را نیز خنثی می کنند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ، با اشاره به  40 سالگی انقلاب اسلامی، اضافه  کرد: جمهوری اسلامی هسته های مقاومت را به  وجود آورد که در دنیا حامی انقلاب و ملت ما هستند(یمن،فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، و ...) و ما می توانیم بدون توقف تا قلب اسرائیل پیش برویم، انشالله 9 دی و 22بهمن ها را خواهیم دید که  مردم با حضور خود دشمنان را ناکام خواهند کرد.

 
 
 
ارسال نظرات