خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج ؛در آستانه ی ۹دی نشست سیاسی در مسجد امام سجاد"ع" باحضور نمازگزاران و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۵۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛در آستانه ی ۹دی نشست سیاسی در مسجد امام سجاد"ع" باحضور نمازگزاران و بسیجیان برگزار شد.

حجت الاسلام علی منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه خاطر نشان کرد:فتنه گران خارج نشین علی رغم اینکه طی نامه ها و انتقاداتی که به نظام ،ولایت فقیه،ساختار نظام و اختیارات ولی فقیه نامه هایی سراسر از توهین خطاب به مقام معظم رهبری نوشتند و ذکر کردند ما ۲۰سال برای رسیدن به این موقعیت کار فرهنگی کرده بودیم.

این اقرار نشان می دهد که فتنه گران  سال ها پیش از ایجاد این جریان تلاش کرده بودند.به تبع همین افکار،شعار ساختار شکنانه مرگ بر اصل ولایت فقیه و شعار نه غزه نه لبنان سر داده شد.

آنها رقابت انتخاباتی را تبدیل به خصومت با دین و سیدالشهدا"ع"گره زدند.گرچه اهانت و جسارت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله"ع" استخوان سوز بود ولی مرز بین شناختن چهره های انقلاب از چهره های بی بصیرتی که با بیگانگان و کینه ورزان خارج نشسته و علیه انقلاب توطئه کرده را تعیین کرد.

منفردی در ادامه افزود:مقام معظم رهبری بیش از ۲۵۰ بار واژه فتنه را به کار بردند،چرا برخی یک بار این واژه را به کار نبردند.

سه کاری که ولی امر منع کرد و موسوی انجام داد:

موسوی بعد از اینکه نتیجه انتخابات معلوم شد به دیدار مقام معظم رهبری رفت و او را از انجام سه کار منع کرد:

۱-اعلام راهپیمایی نکنید.۲-در تجمعات حضور پیدا نکنید و سخنرانی نکنید.۳-بر خلاف ساز و کارهای قانونی عمل نکنید.

ولی او هر سه را انجام داد و اطاعت پذیری نکرد؛اردوکشی خیابانی کرد،در تجمعات و در جمع معترضان سخنرانی کرد و گفت ای مردم رای شما را دزدیده اند و من اعتمادی به شورای نگهبان ندارم و هم اینکه خواستار ابطال انتخابات شد.

 

وی در پایان گفت:مگر فراموش می کنیم ساعت ها ی سخت آن هشت ماه را، گویی تمام سختی ها و مصائب و رنج های هشت سال جنگ تحمیلی را یک جا داشت.

مگر از خاطر ما می رود روز دردناک عاشورا ۸۸ را!

مگر از یادها می رود،معاویه ها نشستند در کاخ ها و عمروعاص ها توطئه کردند و نهروانیان آشوب راه انداختند و اصحاب زر و زور و کینه شتر فتنه آراستند و غائله کردند تا ما را از علی و علی را از ما بگیرند.

یادمان آمد ما بی صاحب نیستیم و یادمان آمد قبیله ای از شهیدان با ما هستند و یادمان آمد انفاس قدسی پیر جماران ضامن بقای ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها