فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

9 دی نمایشگر سرمایه عظیم انقلاب به دنیا بود

فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: عدم پایبندی به قانون و دنیا طلبی و سرپیچی از فرمان ولی فقیه، مهمترین عوامل ایجاد فتنه 88 بودند.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۴۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون هفته بصیرت، گفت: فتنه سال ۸۸ یکی از حلقه‌های توطئه استکبار علیه نظام اسلامی بود که در قالب آن تلاش کردند به بهانه تقلب در انتخابات، نظام مقدس انقلاب اسلامی را ساقط کنند و اگر مردم به صحنه نمی‌آمدند، هزینه‌های زیادی به نظام و انقلاب وارد می‌شد.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی افزود: هدف دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که با درایتِ رهبری و آگاهی و اطاعت مردم از فرامینِ رهبر معظم انقلاب باعث شد دشمن نتواند به هدف خود برسد.

وی اظهار کرد: مهم ترین عوامل دخیل در فتنه 88 عدم پایبندی به قانون و دنیا طلبی و نادیده گرفتن جایگاه ولایت در نظام اسلامی به عنوان محور و فصل الخطاب و امام امت بود که در آینده هم اگر نسبت به این عامل غفلت شود معلوم نیست چه وضعیتی پیش می آید.

فرمانده سپاه فارسان ادامه داد: خلق حماسه ۹ دی نشان دهنده عمق بصیرت مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که  نتیجه سالها برنامه ریزی دشمنان نظام و انقلاب را نابود کرد.

سرهنگ یزدانی گفت: حماسه 9دی  ابعاد فراوانی داشت،  اولین  بُعد آن  بُعد الهی  و ماوراء طبیعی  بودن حماسه بوده است، که قطعا  این حماسه  با این عظمت و وسعت نمی توانست بدون عنایت الهی خلق شود. تحت عنایت الهی بود که با حضور چند ده میلیونی  تجلی پیدا کرد، حماسه ای  که نه فراخوانی داشت و نه شورای هماهنگی، بلکه یک حرکت خود جوش از بطن مردم بود.

وی افزود: دومین بُعد از خلق حماسه 9 دی، بصیرت مبتنی بر ولایت مداری و بصیرت و ازخط و مسیر ولایت منحرف نشدن بود و سومین بُعد از خلق حماسه 9 دی، بُعد فرصت شناسی و زمان شناسی، نه تعجیل و نه تاخیر  یعنی به موقع وارد صحنه عمل شدن  است . حماسه 9دی مبتنی بر  وقت شناسی بود.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: 9 دی نمایشگر سرمایه عظیم انقلاب به دنیا بود که همانا مردم ولایتمدار و دشمن شناس و بصیر اصلی ترین پشتوانه این نظام هستند که اقدام آنها نیز به موقع است.

ارسال نظرات