خبرهای داغ:
به مناسبت عروج ملکوتی یار دیرین امام و رهبری و کارگزار با وفای نظام حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۰۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به مناسبت عروج ملکوتی یار دیرین امام و رهبری و کارگزار با وفای نظام حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:
هم اینک که انقلاب در چهل سالگی خویش و در آستانه فجری دیگر یار دیرین امام و رهبری را ازدست داد فریاد لبیک یا حسین را سر می دهیم و بر راه این عزیز سفر کرده حرکت خواهیم کرد.
راهی که خدمت به امت انقلابی و مستضعفان و حمایت از انقلاب و آرمانهایش چراغ راه ما خواهد بود.
در بخشی دیگری از این بیانیه تاکید شده است: حضرت ایت الله شاهرودی با عمری مجاهدت و تربیت شاگردان و فرزندان خالص برای انقلاب به همه ارادتمندان نشان داد که می توان با جهاد اکبر و جنگ‌نرم در تقابل با تمام جبهه های رسانه استکباری ایستاد.
در ادامه بیانیه تاکید شده است: آیت الله شاهرودی به دلیل مجاهدت در راه حق و تقدیم‌۳برادر خویش در راه اسلام و شیعه ناب علوی هیچگاه در جهت دنیا و هواهای نفسانی نبود و به عنوان سربازی فداکار در مسئولیت های مختلف و تحول در قوه قضاییه اثری ماندگار از خود برجای گذاشت.
در پایان این بیانیه ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب و امت سرافراز ایران برای آن یار با وفای نظامی از خدای متعال همنشینی وی را با اولیا و انبیا و صلحا مسئلت دارد.
روابط عمومی سپاه صاحب الامرعج استان قزوین
1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها