سازمان بسیج کارمندان کردستان

بیانیه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان کردستان به مناسبت 9دی

در راستای گرامیداشت حماسه‌ی ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان کردستان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۰۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نهم دیماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی از دفتر پر افتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.

سالروز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرست شان به ارمغان آورد.

حماسه‌ی ۹ دی سال ۸۸ ملت ایران با همه تحلیل‌ها و بررسی‌ها یک نکته‌ی مهم داشت و آن اینکه نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار و آماده اطاعت از، ولی خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان هایش بر نخواهند داشت.

هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان کردستان در پایان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تصریح می‌نماید که: بررسی تاریخ انقلاب اسلامی اثبات می‌کند ملت ایران با برخورداری از هوشمندی و هوشیاری بی نظیر در عرصه‌ی مقابله با دشمن با اقدام به هنگام و حضور سرنوشت ساز در صحنه، نتیجه نبرد را به نفع خود رقم زده و مایه‌ی سربلندی و افتخار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شده است.
 
/ والسلام
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات