خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسوولان نظامی، قضایی و مسوولان و مدیران استان در حسینیه شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۹۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسوولان نظامی، قضایی و مسوولان و مدیران استان در حسینیه شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.
سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین بیان کرد:در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم. اگر بخواهیم جمله ای در خصوص اقدامات مراجع تقلید و بزرگان کشور که منجربه پیروزی انقلاب شد بگوییم، طی ۱۰۹ سال گذشته اقدامات بسیار گسترده آیت اله بهبهانی، شیخ فضل اله نوری، آیت اله کاشانی و پس از آنها دکتر مصدق و شهید نواب صفوی و غیره را می توان نام برد که تلاشهای زیادی را انجام دادند.
وی گفت:هدف استکبار، عدم پیروزی انقلاب اسلامی بود اما انقلاب پیروز شد و امام راحل به میهن بازگشتند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین اظهار کرد:امام دستور تشکیل ۱۶ نهاد را صادر کرد که در پیروزی انقلاب اثربخش بودند. بعضی از بحران ها در کشور با وجود دشمنان ایجاد شد که از خلق مسلمان در آذربایجان تا ترورهای سیاسی که در کشور رخ داد از جمله این اقدامات منافقین و دشمنان انقلاب بود.
سرهنگ برزگر عنوان کرد:تنها کشوری که آمریکا را به زانو درآورد و اقتدار ان را شکست، ایران اسلامی بود. از همین رو دشمنان به ترورها اکتفا نکرده و جنگ تحمیلی را در ایران آغاز کردند که جنگی نابرابر بود. این جنگ هشت سال طول کشید و این در حالی بود که افراد نفوذی و خاین در رده های مختلف کشوری دارای پست و منصب بودند.
وی افزود:تدبیر رهبری تقریبا دشمنان را در تمام برهه ها مجبور به عقب نشینی کرده است، ضمن این که کابینه دولت موقت، مسوولان خائنی بودند که برای دشمنان خدمت می کردند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین تصریح کرد:توطیه های دشمنان در سال ۸۸ که به موجب غفلت مسوولان بود موجب شد که دشمنان سواستفاده کرده و چنین توطیه هایی را طراحی نمایند اما هدایتهای مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران مانع پیروزی این توطیه ها شد.
سرهنگ برزگر خاطرنشان کرد:آمریکا ۱۶ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه مقابله با انقلاب و موج بیداری در منطقه کرد اما ترامپ اعلام کرد نتیجه تمام هزینه های ما از دست دادن لبنان و عراق و افغانستان و سوریه و غیره بود که این امر نشانه اقتدار جبهه مقاومت و اسلام و همراهی ملت و رهبری فرزانه است که با تبعیت محض از مقام معظم رهبری و همگامی با مسوولان بوده است.
وی اضافه کرد:وجود مشکلات موجود در جامعه با همکاری و تعامل همه دستگاهها و تمام مسوولان در همه رده های شغلی برطرف می شود.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین عنوان.کرد:با در نظر گرفتن نهادهای ارتش و نیروی انتظامی، امام دستور تشکیل سپاه و بسیج را صادر کردند و اگر ماموریت نیروهای انتظامی و نظامی در دوران انقلاب درست انجام میشد امام دستور تشکیل سپاه و بسیج را صادر نمی کرد و کینه دشمنان و وجود توطیه های آنان موجب شد امام دستور تشکیل سپاه و بسیج را صادر نمودند.
سرهنگ برزگر با اشاره به فعالیت سرهنگ بهرامی از وی به عنوان پاسداری وظیفه شناس و دلسوز در تمام مناطق استان به خوبی انجام داده و ضمن امید جهت موفقیت روزافرون برای ایشان گفت:سرهنگ شیخ حسنی از خانواده های معزز شهدا و فردی مسوولیت پذیر و پاسداری وظیفه شناس است که امیدواریم بتواند در متصب جدید خود نیز مسوولانه خدمت نماید.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها