خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، فضای مجازی را بی در و پیکر خطاب کرد و گفت: فضای مجازی به این خودسری و مطلق‌العنانی در هیچ کشوری وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۷۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد خوزستان، با بیان اینکه دشمن از خارج، اقتصاد، سیاست و فرهنگ ما را مورد تهاجم قرار داده است، اظهارداشت: مهم‌ترین تهاجمات دشمن در حال حاضر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد.

امام جمعه اهواز، فضای مجازی را بی در و پیکر خطاب کرد و گفت: توسط بسیاری از کارشناسان، بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی را مورد بررسی قرار داده و متوجه شدیم فضای مجازی به این خودسری و مطلق‌العنانی در هیچ کشوری وجود ندارد.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمن به‌واسطه فضای مجازی، تصریح کرد: حضرت امام خامنه‌ای مکرراً دستور داده‌اند تا برای جلوگیری از نفوذ دشمن، اشراف و کنترل جدی بر فضای مجازی صورت گیرد؛ اما متأسفانه اهتمام جدی برای اجرای منویات ایشان، مشاهده نمی‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، ابراز تأسف کرد و گفت: انواع تهمت و افتراء، تحریف حقایق، القاء شبهه و ایجاد بدعت از جمله مسائلی است که در فضای مجازی در حال رخ دادن بوده و متأسفانه هیچ کنترلی از نهادهای مربوطه در این خصوص صورت نمی‌گیرد.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان اظهارداشت: وظیفه علما و نهادهای فرهنگی این است که در مقابل این تهاجمات بایستند.

ارسال نظرات