نهم دی ماه روز بصیرت افزایی و بیداری ملت ایران است

فرمانده سپاه میناب تاکید کرد: روز نهم دی ماه روز بصیرت افزایی و بیداری ملت ایران است که باید هر ساله این روز باشکوه تر از قبل گرامی داشته شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۶۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
 
 طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب، در آستانه فرارسیدن نهم دی ماه در گفتگو با خبرگزاری بسیج هرمزگان، این روز را، روز عزت، استقلال و بصیرت مردم ایران دانست و افزود:در سالروز یوم الله ۹دی ملت انقلابی ایران اسلامی حماسه ای دیگرخواهند آفرید و یک باردیگر به دشمنان اسلام و انقلاب نشان خواهند داد که مردم ایران اسلامی فارغ از جناح های سیاسی و مشکلات اقتصادی، درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه از جان و مال خود می گذرند.

سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا، تاکید کرد: حماسه ۹دی، مرهون رهبری و مدیریت حکیمانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و  نهایت صبوری و تدبیر الهی ایشان و همچنین حضور بموقع مردم فهیم ایران اسلامی است، که تمام طرح های دشمن و فریب خوردگان را شکست داد.

فرمانده ناحیه مقاومت میناب، ادامه داد: حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ یکی از برهه‌های تاریخی حضور با بصیرت مردم وقت شناس ایران اسلامی و عزیز ما در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی است.

وی، تاکید کرد: روز نهم دی ماه روز بصیرت افزایی و بیداری ملت ایران است که باید هر ساله این روز باشکوه تر از قبل گرامی داشته شود.

احمدی نیا، اظهار داشت: از نهم دی ماه تحت عنوان یوم الله یاد می شود و این بدان معناست که در این روز دست قدرت الهی به یاری مردم در خنثی سازی توطئه های دشمنان آمده است.

وی، تصریح کرد:امسال نیز همزمان با سالروز یوم الله ۹ دی، مردم ولایتمدار شهرستان میناب هم گام و هم صدا با دیگر مردم ولایتمدار استان هرمزگان عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان بخصوص بدخواهان نظام نشان خواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار