رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: 9 دی در سال جاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۴۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی کارگروه‌های ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت مراسم یوم‌الله نهم دی، با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری نهم دی‌ماه، یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی تاریخ انقلاب است که مردم متدین با تکیه بر ایمان و اراده الهی در سال ۸۸ خلق کردند.

وی با تأکید بر اینکه امسال نهم ماه به دلیل تقارن با چهلمین سالگرد این مراسم اهمیت بیشتری دارد، بیان کرد: دشمنان برای تضعیف انقلاب در خبرگزاری‌های بیگانه و شبکه‌های خود تلاش می‌کنند و بیش از ۶۰ درصد مطالب دشمنان درخصوص ناکارآمد نشان دادن نظام برای ناامید کردن مردم است.

شکرنیا با بیان اینکه رسانه‌ها باید دستاوردهای نظام را تبیین کنند، تصریح کرد: عملیات روانی برای بیش از ۷ میلیارد جمعیت جهان برای خلوت کردن حوزه‌های دیپلماسی و مبانی نظام بسیار وسیع بوده و بیش از آن چیزی است که حتی فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: از هر ساعت که می‌توانیم باید برای تبیین دستاوردهای نظام استفاده کرده و روی این موارد دقت کنیم و با وجود مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور، اگر دستاوردها را در یک کفه ترازو قرار دهیم قطعا سنگینی خواهد کرد و آن چیزی که اهمیت بیشتری دارد، عمر چهل ساله و پربار انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: زمانی که در مقابل تمامی شیطنت‌های دشمنان، انقلاب توانسته دوام آورد، پس باید بتوانیم دستاوردهای این عمر پربار را به خوبی تبیین کنیم، انعکاس رسانه‌ای در این مورد ضعیف بوده و ضعف تبلیغاتی نیز داریم و باید چله انقلاب را در تمامی برنامه‌ها انعکاس داده و برنامه‌ها با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات