کارشناس مسایل سیاسی در جمع دانش آموزان مدرسه امام علی (ع) شهر بن گفت: 9دی نشان داد حضور با بصیرت مردم خنثی كننده فتنه هاست.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۳۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سیاوش بابامیر در جمع دانش آموزان مدرسه امام علی علیه السلام شهر بن با گرامیداشت فرارسیدن هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت به تبیین گوشه هایی از فتنه بعد از انتخابات 88 و حماسه عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی در 9دی پرداخت.

بابامیر، تصریح کرد: حماسه  9 دی نشان داد حضور بابصیرت مردم خنثی كننده فتنه هاست و همین مردم پشتوانه اصلی نظام و مدافعان انقلاب و ارزش های اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: افراد زیادی در زمان انقلاب و بعد از آن شخصیت های بزرگی بودند، ولی در آزمون فتنه 88 نتوانستند خود را حفظ كنند و با عدم موضعگیری و بعضا با سكوت و یا با عنوان نمودن صحبت های دشمنان نظام، آب به آسیاب دشمن ریخته و به اهداف فتنه گران و اغتشاشگران كمك كردند.

بابامیر، افزود: امام علی علیه السلام عامل به وجود آمدن فتنه ها را پیروی از هوای نفس و خودخواهی می داند و ما دقیقا مشاهده می كنیم كه در سال 88 سران فتنه به خاطر قدرت طلبی و حب ریاست كاملا از هوای نفس و شیطان پیروی كردند و در پازل شیطان بزرگ و قدرت های استعماری قرار گرفته و با حمایت علنی از آشوبگران، 8 ماه كشور را دچار تنش نموده و خسارات جبران ناپذیری به نظام وارد كردند.

وی، ادامه داد: فتنه گران با حماقت تمام در روز عاشورای سال 88 كه همه مردم ایران عزادار بودند به هلهله و شادی و سر دادن شعارهای ساختار شكنانه پرداختند و گناهی را مرتكب شدند كه حتی مخالفان دینی اهل تشیّع نیز از آن بیزاری جستند، ولی یكی از سران فتنه آشوبگران را ملتی خداجوی نامید.

این كارشناس مسائل سیاسی تاكید كرد: مردم پس از مشاهده این اقدامات ساختارشكنانه در 9نهم دی ماه با بصیرتی مثال زدنی در خیابان ها حاضر شده و بساط فتنه گران را برچیدند و نشان دادند حضور با بصیرت مردم در صحنه های مختلف خنثی كننده دشمنی ها و فتنه هاست.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: مقام معظم رهبری مد ظله العالی شما دانش آموزان را سربازان حقیقی انقلاب دانسته و می فرمایند:« انقلاب چشم انتظار شماست و امروز شما دانش آموزان باید امید ضد انقلاب را مبدل به یاس كنید».

ارسال نظرات