فرمانده سپاه ناحیه لنگرود اعلام کرد:
سرهنگ پاسدار حسن فیضیان فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با تبریک ایام الله دهه بصیرت اعلام کرد: به تعبیری این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است چرا که ماهیت این حرکت مردمی،مبارزه با فتنه و دفاع از نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۱۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سرهنگ پاسدار حسن فیضیان فرمانده سپاه ناحیه لنگرود  با تبریک ایام الله دهه بصیرت اعلام کرد: نهم دی به فرموده مقام معظم رهبری: روز تجلی اراده الهی در اراده مردمی و حضور مردمی است.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به ماهیت حماسه نه دی اظهار کرد: به تعبیری این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است چرا که ماهیت این حرکت مردمی،مبارزه با فتنه و دفاع از نظام اسلامی است.

سرهنگ فیضیان با تقدیر از مردم انقلابی ایران تصریرح کرد: مردم ایران اسلامی در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند هر جا که نظام به آنان نیاز دارد،در صحنه حاضر بوده و در دفاع از نظام اسلامی ثابت قدم می باشند.

وی افزود: نهم دی نیز روز خلق حماسه ای عظیم و نشان دهنده اوج بصیرت مردم در مبارزه با فتنه و دشمنان این نظام اسلامی می باشد.
سرهنگ فیضیان متذکر شد: امسال مانند سنوات قبل،برنامه های متعددی در این دهه در سطح سپاه لنگرود و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج اجرا خواهد شد که مهمترین این برنامه ها نشستهای معرفتی سیاسی با محوریت شناخت فتنه 88 و حماسه نهم دی می باشد.

فیضیان در پایان خاطر نشان کرد: روز یکشنبه مورخ 97/10/09 ساعت 15 عصر در مسجد جامع لنگرود با حضور کلیه بسیجیان و اقشار مردمی مراسمی برای پاسداشت حماسه نه دی با سخنرانی  دکتر صفارهرندی برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات