سردار محمدحسین رجبی:

برگزاری کنگره شهدا مهمترین حرکت فرهنگی استان است/هدف از برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید رسیدن به سرمشق‌ها است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا مهمترین حرکت فرهنگی در استان است افزود: هدف اصلی از برگزاری کنگره شهدای استان، رسیدن به سرمشق‌ها و الگوها است.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۱۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در جلسه هماهنگی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به ضرورت پاسداشت و حفظ حرمت خون شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: در برگزاری این کنگره همه مسئولین باید پای کار باشند تا بتوانیم این امر مهم را در شآن شهدای عزیزمان برگزار کنیم.

وی گفت: پس از کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد، اقداماتی زیادی را انجام دادیم تا بلکه بتوانیم کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان را باشکوه، در شأن شهدای گرانقدر و در سطح ملی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه این استان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است عنوان کرد: شهدای عزیزمان در این استان شهدای مظلومی بودند که متاسفانه در معرفی رشادت‌های این شهدا به نسل امروز کوتاهی‌های انجام گرفته که امیدواریم با برگزاری این کنگره بتوانیم دین خود را به این شهدای والا مقام ادا کنیم.

وی با بیان اینکه استان کردستان تنها استانی است که ظرف مدت چند سال دو کنگره ملی برگزار می‌کند، اظهار کرد: برگزاری کنگره‌ای در تراز شهدای مظلوم کردستان، نیازمند همت والای همه مسئولان استانی و شهرستانی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت:اقتضای وظیفه ما مسئولین این است که با برگزاری یادواره و کنگره شهدا انتقال دهنده راه و یاده شهدا، ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی به نسل جوان باشیم.

سردار رجبی افزود: همه باید از توان و ظرفیت خود استفاده کنیم تا با کمترین هزینه بتوانیم کاری ماندگار را به منصه ظهور برسانیم.

کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در اردیبهشت سال ۹۸ برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات