طی مراسمی در مسجد جامع، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید امینیان دهلران منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۰۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید امینیان دهلران(حوزه شهری) در محل مسجد جامع و با حضور فرمانده سپاه ناحیه دهلران، جمعی از پاسداران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سروان پاسدار "علی محمد حسینی فر" به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امینیان دهلران منصوب شد.

پیش از این سروان پاسدار "سعید مومنی" عهده دار این مسئولیت بود.

حسینی فر، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید امینیان دهلران در این مراسم اظهار کرد: در آغاز سخن،از زحمات برادر ارزشمند و ارزشی جناب سروان سعید مومنی که دراین سنگر خدمت،زحمات زیادی رو متقبل شدند،کمال تقدیر و تشکر را بعمل می آورم.

وی افزود: همچنین از حُسن اعتماد فرمانده محترم سپاه ناحیه دهلران،جناب سرهنگ آبدونی که اینجانب رو لایق خدمتگذاری در بسیج دانستن تشکر نمایم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امینیان دهلران عنوان کرد: بدون شک جایگاه بسیج بعنوان یک نهاد مردمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، و سرافکندگی جهان استعمار و قلدری و شرارت و به زانودرآوردن آنها دارای جایگاه رفیع و نظام مندی است.که رسیدن به اهداف متعالی بسیج،نیازمند همدلی و همراهی همگان و دلسوزان میباشد.

وی ابراز نمود: امید دارم با همراهی شما عزیزان دراین مسئولیت ،سربلند باشم و آرمان های انقلاب و رهبری را در سلسه مراتب صاحب اصلی انقلاب اسلامی آقا امام زمان عج عملی نماییم و در روز صف بندی خادمین صاحب امر شرمسار نباشیم.

 

ارسال نظرات