دستگیری کلاهبردار میلیونی در مازندران

رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی افرادی که به بهانه برنده شدن در قرعه‌کشی برنامه رادیو جوان، مردم را فریب مي دادند و اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۹۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ حسن محمدنژاد گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با وی تماس گرفته و با اين ترفند که  شما برنده جایزه 50 میلیون ریالی کمک هزینه عتبات در قرعه کشی برنامه رادیو جوان برنده شده اید وي به پای دستگاه خودپرداز کشانده و با فعال کردن رمز دوم حساب بانکی‌ام ، مبلغ ۵۳۰ میلیون ریال از حسابش برداشت کرد.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود : با توجه به شکایت صورت گرفته با دستور مقام قضایی رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان مازندران قرار گرفت و با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد که علاوه بر شاکی پرونده، از افراد دیگری نیز با همین شیوه و شگرد سرقت شده‌ است.
 
وی گفت: در ادامه با بررسی‌های تکمیلی و فنی به عمل آمده توسط کارشناسان، مشخص‌شد که وجوه مورد نظر به شماره کارت‌های مختلفی واریز و سپس در طلافروشی‌ها و موبایل فروشی‌های یکی از شهر‌های استان گیلان، هزینه شده است .
 
سرهنگ محمد نژاد گفت : کارشناسان پلیس توانستند این متهم  سابقه دار را در یکی از شهر‌های اطراف تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.
 
رئیس پلیس فتا مازندران گفت : از  مخفیگاه  این متهم تعداد ۱۳ عدد کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیم‌کارت و کپی شناسنامه کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ محمد نژاد از مالباختگان این پرونده در کل کشور خواست برای تنظیم شکایت به دادسرای محل سکونت خویش مراجعه کنند تا پرونده آنها برای بررسی به پلیس‌ فتا ارسال شود.
 
وي  از مردم و همشهریان خواست هرگز  به پیامک‌ها و تماس‌های غیر واقعی و پیشنهاد‌های واهی و عوام فریبانه توجه نکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها