بخشدار قلعه نو در دیدار با خانواده شهید مهدی اکبری:
خبرگزاری بسیج: بخشدار قلعه نو با حضور در منزل شهید مهدی اکبری از شهدای معظم دفاع مقدس در روستای طالب آباد با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۷۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو عصر امروز مهندس علیرضا صادقی در حضور خانواده معظم شهید اکبری، شهادت را مرگی تاجرانه خواند که ایجاد کننده برکت و سبب تداوم در حرکت به سوی کمال است.

وی افزود: شهدا مایه‌ رونق حیات معنوی‌ در کشور هستند. روحیه، احساس هویّت، هدفداری، حرکت به سمت آرمانها و عدم توقّف از مصادیق بارز حیات معنوی هستند که این امر مختص شهدا است. همانطور که خداوند در قرآن میفرمایند: « وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا‌ هُم یَحزَنون » شهداء پس از شهادتشان صدایشان تازه بلند می شود و با مردم حرف می زنند. گوش های ما نباید سنگین باشد تا این صدا را بشنویم. کاری که شما خانواده‌ معظّم شهدا می کنید این است که این صدا را به گوش ما می رسانید. وظیفه ما نیز نشر و ترویج همین صداها و پیام ها در جامعه و به نسل های بعدی است. همانطور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: « حقیقت شهادت، حقیقت عظیمی است. همه باید پاسدار خون شهدا باشند. رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست»

گفتنی است در پایان این دیدار مهندس صادقی با تقدیم لوح سپاس به خانواده شهید والامقام مهدی اکبری از نقش اثرگذار این عزیزان در انقلاب و کشور تقدیر و قدردانی کرد.

 در این دیدار خانم حمیدی مسئول امور اجتماعی بخشداری قلعه نو، شیرمحمدی فرمانده پایگاه بسیج کارمندان بخشداری، یاراحمدی دهیار و آقایان اکبری و عاملی از اعضای شورای اسلامی روستای طالب آباد در سالروز شهادت شهید مهدی اکبری حضور داشتند.

 

 

ارسال نظرات