خبرگزاری بسیج: با تخصیص اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در مدت 2 ماه برای خریداری املاک معارض، خیابان ولیعصر (عج) قیامدشت بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۵۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری قیامدشت؛ دکتر حسین ترکاشوند، اظهار داشت: مسدود بودن انتهای خیابان ولیعصر(عج) موجب مزاحمت برای شهروندان، کسبه و ترافیک در خیابان شهید بهشتی شده بود.   دغدغه بازگشایی این خیابان همواره از اولویت های مسئولان این شهرستان بوده که به دلیل مشکلات عدیده محقق نشده بود.

شهردار قیامدشت افزود: پس از تبدیل شهر شدن قیامدشت و ایجاد ساختار شورای اسلامی شهر و تخصیص اعتبار مورد نیاز در اجرای طرح های پیش بینی شده در این شهر، عملیات بازگشایی خیابان ولیعصر(عج) نیز آغاز شد.

وی ادامه داد: املاک واقع در طرح عمرانی، بهسازی و توسعه معبر اصلی قیامدشت با تخصیص اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در مدت 2 ماه خریداری و با اجرای مناقصه و تعیین پیمانکار، عملیات تخریب نیز آغاز شد.

 بهسازی  بلوار امام خمینی (ره)  

شهردار قیامدشت همچنین گفت: طرح روشنایی و بهسازی بلوار امام خمینی (ره) قیامدشت با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اجرایی شد.

  ترکاشوند، اظهار داشت: کار اصلاح هندسی، بهسازی، جدول گذاری، پیاده رو سازی و روشنایی بلوار امام خمینی(ره) در قیامدشت با طول یک هزار و 200 متر انجام شد.

ترکاشوند افزود: این طرح در راستای توسعه خدمات شهری و تامین زیر ساخت ها در منطقه با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی در طی یک سال اجرا شد.

وی بیان کرد: اقداماتی نیز در راستای فضای سبز این بلوار انجام گرفت تا ساکنان منطقه از این تسهیلات و خدمات بهره مند شوند.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی اجرای آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر قیامدشت، افزود: شیب بندی مناسب طولی و عرضی معابر این شهر به همراه آسفالت از اولویت های این شهرداری است که باید اجرا شود.

 

ارسال نظرات