خبرگزاری بسیج: شهردار قیامدشت از اصلاح 17 کیلومتر از شبکه فرسوده آب این شهر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۴۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری قیامدشت؛ دکتر حسین ترکاشوند، اظهار داشت: حل معضلات این شهر نیازمند بررسی و کارشناسی همه جانبه و حمایت های همه دستگاه ها است تا بتوان در رفع آنها اقدامات موثری را انجام داد.

وی یادآور شد: نداشتن بیمارستان و کلینیک پزشکی، نبود پل غیر همسطح و نداشتن گورستان از معضلات و تهدیدات قیامدشت به شمار می رود که باید رسیدگی شود.

ترکاشوند با بیان اینکه نبود پلیس راه معضلی جدی در این منطقه محسوب می شود، افزود: بزرگراه امام رضا (ع) در شرق پایتخت از مشکلات عدیده ای در حوزه حمل و نقل جاده ای برخوردار است و رفع معضلات و موانع در این بخش به جهت امنیت و سلامت مسافران یک ضرورت است.

وی به مشکلات حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز اشاره کرد و افزود: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی در قیامدشت معضلی مورد توجه بوده، که نیازمند همراهی و همکاری دستگاه های مربوطه در نوسازی این نوع ناوگان ها است.

ترکاشوند با اشاره به اقدامات شهرداری قیامدشت در حوزه زیباسازی شهری، تصریح کرد:11 هزار و 200 پلاک مسکونی و یک هزار پلاک تجاری با هدف ساماندهی و نظم در قیامدشت تعویض شده است.

وی ادامه داد: ناهمگونی چهره شهری برای حضور افراد غیر بومی زیبا نبوده و بافت زیبای شهری را از بین می برد.

شهردار قیامدشت گفت: ساختار غیر منسجم و نامنظمی که در حوزه فضای سبز شهر قیامدشت وجود داشت و درختانی که هیچگونه سنخیتی با نوع خاک و زمین منطقه ندارد در این منطقه به چشم می خورد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، سرانه های عمومی شهر قیامدشت افزایش  می یابد، از افزایش سرانه فضای سبز قیامدشت به 15 متر خبرداد و گفت : فضای سبز باید بر اساس استانداردهای عمومی در شهرها انجام شود و در تلاشیم به میانگین مناسبی در این زمینه دست یابیم.

ترکاشوند با بیان اینکه دو مخزن دیگر برای بهبود وضعیت آبرسانی به شبکه های آبی این شهر در حال احداث است، یادآور شد: سه میلیارد تومان هزینه در زمینه رفع مشکلات و آبیاری نوین در شهر قیامدشت پیش بینی شده و اهتمام بسیاری در راستای افتتاح این پروژه تا دهه فجر به کار گرفته شده است.

وی اظهار داشت: توسعه فضای سبز و ایجاد امکانات برای شهروندان در قیامدشت از اهداف و برنامه های شهرداری بوده که در تحقق این هدف اهتمام گسترده ای را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین 10 هزار متر مربع قرار داد در حوزه کفپوش خیابان ها انجام شده تا معابر اصلی شهر شرایط لازم را برای تردد داشته باشند.

ترکاشوند به احداث سالن های ورزشی در قیامدشت اشاره کرد و افزود: 6 میلیارد تومان اعتبار در راستای احداث سالن ورزشی پنج هزار نفری تخصیص داده شده تا بتوان در صورت امکان این پروژه را تا سال آینده به بهره برداری رساند.

ارسال نظرات