خبرهای داغ:

فرماندار میاندوآب تودیع و معارفه شد

آئین تودیع و معارفه فرماندار میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۰۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، آئین تکریم و معارفه فرماندار میاندوآب با حضور اعضای شورای اداری شهرستان و سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی و محبی نیا یکی از نمایندگان مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی امروز در فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه میاندوآب حجت الاسلام حمید حسن زاده در سخنانی با بیان اینکه مهم ترین بحران در زمان کنونی، بحران روانی، معنوی و اخلاقی است، اظهار کرد: بشریت به طرف بی معرفتی حرکت کرده و بداخلاقی غوغا می کند و دلیل آن به این برمی گردد که معرفت ها را در جامعه غلط تفسیر می کنند.

وی با اشاره به اینکه حس و تجربه جای شهود عرفانی را گرفته است، افزود: دنیا، اخلاق را درست معرفی نکرده است.

امام جمعه میاندوآب، قرآن را مایه آرامش دل ها عنوان و تصریح کرد: معنویت به قلب انسان آرامش می دهد و باید به وظیفه دینی خود عمل کنیم.

 حسن زاده در ادامه با اشاره به اینکه هدف ما از پیروزی رساندن انقلاب، مسائل عمرانی و آبادانی نبود، اظهار کرد: انقلاب می خواهد منشا دینی را تقویت کند و در سایه حکومت دینی و اسلامی، عمران و آبادانی باشد.

 وی هم چنین با تقدیر از امیری فرماندار سابق و با بیان اینکه قهرمانی، فرماندار همه مردم است، افزود: هر کس کم کاری کند به نظام و انقلاب ضربه می زند و قهرمانی از آنجایی که بومی میاندوآب است، باید دو برابر تلاش کند.

 امام جمعه میاندوآب همچنین بر لزوم توجه ویژه به میاندوآب توسط مسئولان استانی و کشوری تاکید کرد و گفت: دید ما این است که قهرمانی حتما موفق خواهد بود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی سخنران دیگر این مراسم بود، که اظهار کرد: در این چند روز قرائت های منفی شنیدم و لازم است به صراحت اعلام کنم، بزرگترین سرمایه نظام اسلامی، خانواده شهدا هستند.

 جهانبخش محبی نیا گفت: همه در برابر خانواده شهدا سر تعظیم فرود می آوریم و خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه عمل منشا مشروعیت و قدرت زایی ملت هستند، گفت: نباید از گفتن واقعیت های اجتماعی و سیاسی ترسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات