خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم برپایی باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسانه های جمعی در برپایی باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نقش چشمگیری دارند.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۰۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

 سرهنگ پاسدار تقی نجمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: همه توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در نطفه خفه شده است، ولی با این همه می طلبد بیش از پیش در مقابل دشمنان هوشیار باشیم چرا که هر لحظه مترصد فرصتی برای اقدام علیه کشورمان است.

وی راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی، تحریم‌های اقتصادی، فتنه 88 و ... را مورد اشاره قرار داد و افزود: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که ایادی استکبار جهانی از هر ترفندی برای اقدام علیه کشورمان حداکثر استفاده را کرده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی از دو سال قبل روی این موضوع مانور می‌دهند تا مردم را از برگزاری جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی منصرف کنند حال آنکه راه به جایی نخواهند برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان نقش رسانه‌های جمعی را در این زمینه حائز اهمیت دانست و بیان کرد: رسانه های ارزشی و انقلابی باید در این برهه زمانی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اقدام کنند تا اینکه جشن چهل سالگی انقلاب با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات