مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: مساجد باید در تراز اسلام و انقلاب بوده و بسیاری از مشکلات مردم در مساجد حل شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۹۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجّت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست صمیمی با بسیجیان حوزه 5 عفاف ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، گفت: مساجد باید در تراز اسلام و انقلاب بوده و باید بسیاری از مشکلات  مردم در مساجد حل شود.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی موجب شده است فعالیت های شبانه روزی و بی ادعا با روحیه ی جهادی و انقلابی در حوزه ها و پایگاه های شکل گیرد و این تفکر فقط در انقلاب و سیره شهداء یافت می شود.

سرایی اضافه کرد: بسیج یک اقیانوس عظیمی است که با تفکر انقلابی فعالیت می کند و این تفکر است که عامل نجات کشور و ابزار ولایت می باشد و بسیجی کسی است که خود را برای کشور و انقلاب فدا می کند.

وی گفت: مساجد نباید کارکرد خود را از دست بدهند و فعالیت شان کم رنگ شود برنامه ها باید تاثیر گذار باشند، مساجدی که با چند نفر سالمند اداره شود در تراز انقلاب نیست، مسجد در تراز انقلاب این است که به شبهات جوانان و مردم پاسخگو باشد و می توان در مساجد کلاس های تقویتی ریاضی، شیمی، فیزیک، تفسیر قرآن و نهج البلاغه تدریس کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز آحاد مردم به شهداء افتخار می کنند و از این ظرفیت اعتقادی باید در پایگاه های مقاومت بسیج به جذب حداکثری بپردازیم و بسیجیان را از نظر علمی و عقیدتی رشد دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید در قبال وظایف‌مان مسئولیت پذیر باشیم همچنان که رزمندگان دوران دفاع مقدس دستورات فرمانده دسته و یا تیم را برای خود یک تکلیف می دانستند و فرقی بین آن و فرمان حضرت امام (ره) قائل نبودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات