فرمانده سپاه سامان گفت: نهم دی نمایش بصیرت انقلابی مردم بود که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره واقعی فتنه گران را نشان داد.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۲۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته بصیرت و یوم الله نهم دیماه، فرمانده سپاه شهرستان سامان گفت: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی افزود: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید و در این روز بصیرت انقلابی مردم نمایش داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد:  نهم دی نمایش بصیرت انقلابی مردم بود که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره واقعی فتنه گران را نشان داد.

وی گفت: مردم در 9 دی آمدند تا بگویند با بصیرت اند، تا بگویند سکوت منحوس خواص بی‌بصیرت را تحمل ندارند، آمدند تا بگویند ولایت‌، رکن انقلاب و استقلال و بالندگی ایران است. بگویند تا نفس دارند مدافع دستاوردهای انقلاب خمینی کبیراند و بگویند ملت زنده است و مردم اصل انقلاب اسلامی را با اصل ولایت فقیه یکی می دانند و توهین به نمادهای عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نمی کنند؛ چرا که در این روز شاهد حضور نسل جوان و آگاه انقلاب با تیپ های مختلف، پایبندی به انقلاب و نظام ولایت را در عمل ثابت کردند و با در دست گرفتن تصاویر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)و یا پلاکاردهایی در حمایت از ولایت فقیه عملا به همگان ثابت کردند که پای کار ولایت، جان می سپارند.

ارسال نظرات