خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بوئین زهرا:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: ولی فقیه چراغ راه برای تشخیص حق از باطل است، ببینیم چه کسانی پشت سر ولی امر قدم برمیدارند و چه کسانی از این راه زاویه پیدا کرده اند؟
کد خبر: ۹۰۹۳۳۱۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

حجت الاسلام ناجی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص اتفاقات فتنه سال 88 و رویه رفتاری دشمنان نظام و انقلاب اظهار کرد: در سال 88 و پس از انتخابات ریاست جمهوری شاهد یک سری رویداد و اتفاقات و نقشه هایی بودیم که در نهایت با آگاهی و بصیرت مردم در خلق حماسه 9 دی ماه همگی نقشه بر آب شد.
وی ادامه داد: امروز پس از گذشت یک دهه از آن اتفاقات باید توجه داشته باشیم که دشمنان ما موج سواران کاربلدی هستند که همواره با بروز کوچک ترین مشکل و یا با اعتراض مردم در خصوص موضوعات مختلف می خواهد در موضع مردم رخنه ایجاد کنند و آنها را به مواضع ضد انقلابی تبدیل نمایند.
ناجی تبیین کرد: در سال 88 دیدیم که ابتدا اعتراضات به ظاهر با شعار تقلب در انتخابات شکل گرفت و پیش از 9 دی شعارها به ریشه نظام و اصول حاکم بر انقلاب تغییر یافته بود.
این مسوول یادآور شد: مردم باید همواره آگاه باشند، چرا که ممکن است دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای قدرتمند خود و با تبدیل و جهت دهی شعارهای مرردمی جهت را به سمت و سوی مورد علاقه خود تغییر دهد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: فراموش نکنیم که از مهمترین علل روی دادن وقایع سال 88 فریب خوردن خواص ما بود، لذا در برابر فتنه حتی خواص ما هم مصون نیستند، به همین دلیل باید همواره در جهت بصیرت و آگاهی گام برداریم.
با پیروی از ولی فقیه هرگز بیراهه نمی رویم
حجت السلام ناجی در ادامه این گفتوگو عنوان کرد: اگر می خواهیم در مسیر آرمان های انقلاب به بیراهه کشیده نشویم و در برابر دشمنان هم مصون بمانیم باید بدانیم که پیروی از ولی فقیه نزدیک ترین مسیر ما برای رسیدن به هدف است.
وی افزود: ولی فقیه چراغ راه برای تشخیص حق از باطل است، ببینیم چه کسانی پشت سر ولی امر قدم برمیدارند و چه کسانی از این راه زاویه پیدا کرده اند؟
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: از طرفی اگر می خواهیم با نگاه منطق حق و باطل ر از هم جدا کنیم راه حل ساده ای وجود دارد! چطور دشمنان ما خیر خواه ما هستند در حالی که اکثر و یا شاید همه مشکلات ما به آنها باز می گردد!
ویدر خاتمه: بانی مشکلات ما، جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه ای که امروز به مردم ایران اسلامی تحمیل می شود دشمنان ما و ضد انقلاب های داخل و خارج نشین هستند، لذا آنان نمی توانند دلسوز این مردم باشند.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها