قرار است کنگره 5400 شهید استان کردستان اردیبهشت سال آینده در سنندج و در سالن 6 هزار نفری گولان سنندج برگزار شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۹۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،صبح امروز فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به همراه استاندار، معاون عمرانی او و شهردار سنندج از سالن ۶ هزار نفری گولان سنندج دیدار کردند و در جریان آخرین وضعیت تکمیل این پروژه که قرار است کنگره ۵۴۰۰ شهید استان در آنجا برگزار شود، قرار گرفتند.

استاندار کردستان در این بازدید به سردار رجبی قول مساعد داد که تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا سالن مذکور برای موعد مقرر آماده شود و عنوان کرد: ان‌شاالله افتتاح سالن ۶ هزار نفری گولان سنندج مصادف شود با برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان.


بهمن مرادنیا ابراز داشت: برای روند تکمیل این پروژه هفته آینده با وزیر ورزش دیدار می‌کند و اهمیت موضوع را برای او شرح می‌دهد تا بودجه‌ای جهشی به آن تزریق شود.


سردار رجبی هم در این بازدید از تلاش و پیگیری‌های استاندار و مجموعه مدیران مربوطه برای تکمیل این سالن قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در خصوص میزبانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در تمام کشور سرآمد باشیم و آبرومندانه این مراسم را برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری هرچه باشکوه این کنگره ملی حمایت و همکاری تمام مدیران و دستگاه‌های استان را می‌طلبد و مسلماً مدیران استان هم برای برگزاری آبرومندانه این گردهمایی ملی دغدغه دارند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات