مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: ۱۰ همایش در ۱۰ شهرستان استان کردستان ویژه نهم دیماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۶۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی با اعلام برنامه‌های سالروز گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در استان کردستان اظهار کرد: ۱۰ همایش در ده شهرستان استان، با همکاری همه نهاد‌ها و محوریت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اهمیت تاریخی «نهم دی» در تقویم فرهنگی و سیاسی کشور به تشریح برنامه‌های استان کردستان پرداخت و افزود: علاوه بر ۱۰ همایش یاد شده هشت گفتمان دینی در دانشگاه‌ها و مدارس استان برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت تشکل‌های وابسته به اداره‌کل در برگزاری برنامه‌های نهم دیماه امسال استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۱۰ نشست بصیرتی برای تشکل‌های وابسته به سازمان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان همچنین با بیان اینکه پنج کارگاه آموزشی بصیرتی ویژه کانون‌های فرهنگی تبلیغی کردستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: معمولاً مخاطبان این کارگاه‌ها، جوانان و نوجوانان هستند و البته اقشار مختلف جامعه، با سنین مختلف در همایش‌ها و تجمع‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام کرمی در پاسخ به این سؤال که آیا برای روحانیون مستقر روستا‌ها برنامه خاصی دارید، عنوان کرد: روحانیون مستقر در بخش‌ها، مراسمی مانند تجمع و سخنرانی برگزار می‌کنند و ان‌شاءالله ۵۴ مراسم، ویژه‌ی نهم دی ۹۷ در بخش‌ها و روستا‌های این استان برگزار می‌شوند.

گفتنی است، اکثر برنامه‌های سالروز گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در استان کردستان با اکران فیلم‌های داستانی و مستند همراه خواهند بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات