مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه سیروان خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: 46نفر از شهرستان سیروان که تا به حال موفق به زیارت امام رئوف امام رضا(ع)نشده اند، به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۲۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ پاسدار احمد اورنگ" فرمانده سپاه ناحیه سیروان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: صبح امروز(سه شنبه) تعداد 46 سیروانی زیارت اولی، به همت سپاه ناحیه این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با بیان اینکه افراد اعزام شده به مشهد مقدس کسانی هستند که برای نخستین بار به پابوسی امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، اظهار کرد: افراد اعزام شده به این ارودی زیارتی، هم برادران و هم خواهرانی می باشند که  به دلیل عدم تمکن مالی تا به حال توفیق زیارت نصیب آنها نشده، و با کمک سپاه ناحیه سیروان توفیق تشرف به بارگاه نورانی امام رئوف حضرت رضا (ع) را پیدا می کنند.

وی افزود: این زائرین با یک دستگاه اتوبوس جهت زیارت به مشهد مقدس اعزام می شوند.

اورنگ با اشاره به تاثیرات معنوی زیارت امام رضا(ع) بر روحیه بسیجیان تصریح کرد: در انسان ها زیارت اماکن مقدس مذهبی تحول روحی ایجاد می کند به همین خاطر زیارت معصومین علیه السلام اجر و ثواب بی نهایتی دارد و هدف از این سفر زیارتی، تحول روحی و در نهایت بهره برداری فرهنگی و بالا بردن روح معنویت در بسیجیان شهرستان می باشد.

 

 

 

ارسال نظرات