خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

حرف برخی دولتمردان حرف مردم نیست/ ملت ایران به دشمن امید و اعتمادی ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: متأسفانه امروز حرف برخی دولتمردان ما حرف ملت نیست، ملت آگاه ما بارها به صراحت اعلام کرده اند که امید و اعتمادی به دشمن ندارد.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۱۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محسن حسینی دیباجی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه دامغان به میزبانی حسینیه شهدای گمنام این شهرستان با پرداختن به این حقیقت اعتقادی که از برنامه های خداوند برای آزمایش انسان ها، قراردادن آنها در سختی ها و برهه های حساس است، اظهار داشت: خداوند متعال در تنگناها عیار ایمان افراد را می سنجد.

وی بر نداشته شدن تکلیف از مسلمانی نیازمند که به ظاهر درهای کسب حلال بر او بسته شده، کسی که دچار گرفتاری های متعدد است، جوانی که برای ارضای حلال غرایز جنسی خود امکانی ندارد اما شرایط گناه برایش فراهم است را نمونه هایی از آزمایش الهی برای سنجش عیار ایمان عنوان و خاطر نشان کرد: جامعه ای که دشمنان خدا به مردمانش وعده برداشتن تحریم و فشار به شرط دست برداشتن از اصول و عقایدشان می دهند، نمونه بارز دیگری از امتحان الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه تمام برد شیطان نیز و البته برد اولیاء خداوند در همین وانفساهای انسانی است، افزود: در بحران ها هنر اراده انسانها مشخص می شود، اگر انسان ها در این بن بست ها بتوانند خود را نجات دهند و مغلوب فریب و اراده شیطان و شیرینی زودگذر گناه نشوند سعادتمند خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی تصریح کرد: کشور ما در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی حتی از کوچکترین امکانات و تجهیزات نظامی و دفاعی محروم بود در حالی که 40 کشور به صدام جنایتکار در حمله به کشورمان کمک می کردند، آنچه در جنگ هشت ساله سبب پیروزی رزمندگان وملت ایران اسلامی شد تقوا و ایمان آنها بود، امروز نیز در جنگ اقتصادی با همان فرمول تقوا، بصیرت و ایستادگی می توانیم پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه قرآن صراحتاً بیان می کند که هرگز امکان ندارد از دشمن به شما خیری برسد، اضافه کرد: دولتمردان ما نباید برای حل مشکلات کشور چشم به یاری دشمن داشته باشند، آن هم دشمنی همچون آمریکا که خود دچار مشکلات اقتصادی گسترده و هزاران تریلیون دلار بدهی است، دشمنی که بدعهدی و عداوتش بارها به اثبات رسیده، باید برای حل مشکلات کشور چشم به فضل خداوند و توانمندی های داخلی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان یادآور شد: ملت ما در انقلاب و دفاع مقدس عزیز شد زیرا پشت سر ولایت بود، متأسفانه امروز حرف برخی دولتمردان ما حرف ملت نیست، ملت آگاه ما بارها به صراحت اعلام کرده اند که امید و اعتمادی به دشمن ندارد و در سالگرد حماسه 9دی و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر بصیرت خود را به نمایش می گذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها