خبرهای داغ:
معاون راهداری استان همدان خبر داد

خریداری 62 هزار تن شن و نمک برای طرح زمستانی راهداری همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از خرید 62 هزار تن شن و نمک در اجرای طرح زمستانی امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۹۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

خریداری 62 هزار تن شن و نمک برای طرح زمستانی راهداری همدانحمید پرورشی خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 50 هزار تن شن و 12 هزار تن نمک در اجراي طرح زمستاني و برف‌روبي خريداري شده است.

وی با اشاره به آماده باش 34 راهدارخانه استان در فصل زمستان یادآور شد: 515 نیرو و 285 دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برف روب برای پاکسازی جاده های اصلی و فرعی فعالیت دارند و عملیات برفروبی و پاکسازی را در طول فصل زمستان انجام می دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: تعمير و تجهيز اين ماشين آلات و آماده بكار کردن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهميت ويژه اي برخوردار است تا عوامل راهداري بتوانند به موقع براي بازگشايي و برفروبي راه ها با توجه به اهميت و تردد موجود در آنها اقدام کنند.

وی ابراز داشت: مرکز مدیریت راههای این اداره کل، ۲۴ ساعته در خدمت به شهروندان عزیز است و اطلاعات راه‌های استان نیز به شکل مداوم به روز رسانی می‌شود، علاقمندان برای کسب اطلاعات ترافیکی محورهای استان می‌توانند با طریق تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

پرورشی خرم با تاکید بر اینکه در فصل زمستان و همزمان با بارش برف سنگین، مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، افزود: در صورت اقدام به سفر نیز باید با داشتن تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده ها تردد کنند.

گفتنی است، استان همدان دارای 5 هزار و 400 کیلومتر انواع راه است که بیشتر این راه ها در ایام سرد سال، برفگیر بوده و نیاز به عملیات برف روبی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات