دیدار فرمانده سپاه شاهرود با خانواده شهید عامری+ عکس

فرمانده سپاه شاهرود و هیئت همراه با خانواده شهید محمد عامری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۹۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و مدیران بازرسی، صالحین و مهندسی سپاه ناحیه شاهرود به همراه فرمانده و جانشین حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات حضرت علی ابن ابیطالب(ع) و فرمانده و شورای پایگاه بسیج حضرت علی بن الحسین(ع) با خانواده معظم شهید محمد عامری دیدار کردند.
در این دیدار پدر شهید با ابراز خوشحالی از حضور فرمانده سپاه با بیان خاطراتی از شهید بر تداوم مسیر شهدا تاکید کرد و از مسئولین خواست به درد مردم رسیدگی کنند.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این دیدار با بیان اینکه تلاش ما در مجموعه بسیج و سپاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حرمت در مسیر روشن شده است گفت: امروز هر چه داریم از برکت شهدا داریم و اگر می خواهیم این امنیت و آرامش را حفظ کنیم باید سیره و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نشر و گسترش دهیم.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان امروز تلاش دارند این فرهنگ غنی را از ما بگیرند افزود: دشمن به خوبی دریافته آنچه سبب ایستادگی در برابر زیاده خواهی و ظلم آنان شده است فرهنگ مقاومت و ایستادگی است که شهدا به ما آموختند پس تلاش دارند این فرهنگ را با جنگ نرم تضعیف نمایند.
فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر ایستادگی در برابر دشمن و حفظ راه شهدا بیان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه بسیج و سپاه حفظ ارزش ها و آرمان های نظام است و در این مسیر از مکتب شهدا الهام گرفته و حرکت می کنیم و نیاز به دعای خیر خانواده شهدا داریم.
در این دیدار هدیه ای به خانواده شهید اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار