همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله قوه قضائیه برپا می شود

دستاوردها و افتخارات چهل ساله انقلاب و برنامه برپایی نمایشگاه بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جلسه شورای قضایی استان بررسی شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۳۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری، در این جلسه احمدرضا بهرامی سامانی رئیس شورای قضایی استان با اشاره به درپبش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در عرصه های مختلف پس از انقلاب موجب شد تا پایه های انقلاب روز به روز پایدارتر و مستحکم تر گردد.

 وی گفت: ایستادگی و مجاهدت های مستمر مردم در سایه رهنمودها و فرامین امام و رهبری موجب حفظ پویایی و سرزندگی انقلاب شد و موجب گردید نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به نبوغ فکری و تاریخی خود برسد.

بهرامی با تأکید بر این مهم که مراسمات و برنامه های امسال باید در جهت معرفی موفقیت ها و پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی تدوین گردد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نیز در راستای برگزاری باشکوه و موثر برنامه های دهه فجر، دستاوردهای چهل ساله انقلاب را در بخش قضایی برای آحاد جامعه تبیین خواهد نمود.

در این جلسه معاون فرهنگی دادگستری استان نیز با اشاره به لزوم برپایی روشنگرانه برنامه های ایام پیروزی انقلاب اسلامی، از برپایی نمایشگاه استانی دستاوردها انقلاب اسلامی در بخش قضایی خبر داد و گفت: در راستای سیاست های شورای فرهنگ عمومی استان مبنی بر تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، دستگاه قضایی استان اقدام به برپایی نمایشگاه دستاوردها و افتخارات چهل ساله قوه قضائیه به منظور آگاهی بخشی و انعکاس برکات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد نمود.

وی افزود: با توجه به ضرورت امر لازم است دادگستری و سازمانهای تابعه قوه قضائیه در استان به صورت هماهنگ عملکرد چهل ساله خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

در پایان این جلسه مقرر شد کارگروهی برای نظارت بر روند تشکیل نمایشگاه تعیین و بخش ها و نهادهای مربوطه ضمن هماهنگی با معاونت فرهنگی دادگستری، بر اساس سهمیه اختصاص یافته خود جهت برپایی باشکوه و مطلوب این نمایشگاه مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات