ظهر امروز مراسم تکریم ومعارفه رئیس آموزش و پرورش عسلویه درسالن اجتماعات این اداره برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۳۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱

رئیس جدید آموزش و پرورش عسلویه معرفی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، محمودقاسمی معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آیین اظهار داشت: مقام معظم رهبری نگاه عمیقی به آموزش و پرورش دارند از آنجا که عزیزترین سرمایه های خانواده ها دراختیار خانواده تعلیم وتربیت است که آموزش و پرورش در این جایگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و همه دولت ها نیز تلاش کردند افراد متدین ومتعهد را برای اداره این دستگاه به کار گیرند و درآموزش و پرورش بستر برای خدمت به مردم فراهم است.

وی با تقدیر از زحمات حسین احمدی رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: ایشان انسانی فرهیخته وتحصیلکرده است و علاوبراین از دو ویژگی مهم صداقت و پاکدستی نیز برخوردار واز نیکان آموزش و پرورش است که دلسوزانه کار می کردند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: خوشالیم که یکی از فرزندان بومی شایسته به تدبیر مسئولین استان وشهرستان سکان دار عرصه تعلیم تربیت خواهند شدو از ویژگی های وی پر کار و پر انرژی بودن اوست.

وی اظهار داشت: با پتانسیل های خوب ودانش آموزان توانمندی که شهرستان عسلویه دارد جایگاه فعلی زیبنده نیست نیاز به اقدام انقلابی و همدلی وهمراهی همه دارد، همه کسانی که دل درگرو پیشرفت این دیار دارند باید کمک وهمراهی کنند.

حسین احمدی رئیس آموزش و پرورش نیز درسخنانی گفت: از همکاری همه مردم ومسئولین شهرستان دردوران مدیریتم درآموزش و پرورش عسلویه تشکر می کنم، تلاش هایی درزمینه جذب نیروی انسانی ساخت وساز ورفع مشکلات مدارس به اتفاق همکارانم انجام دادیم که نیاز به ارائه گزارش نمی بینم.

وی افزود: جامعه مدرن درد انسان دارد همراه با ذهنیت عقلانی به دنبال درد انسانهاست وبه پدیده ها به دید علمی نگاه می کند وآموزش و پرورش از آن نشات می گیرد و درجدال سنت و مدرنیزه به پسامدرن می رسیم که درپسامدرن به سمت تکریم انسان می رویم که باید آبرومندانه وبا دیالوگ انسانها راتکریم کنیم .

علیرضا سجادی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عسلویه نیز دراین آیین گفت: آموزش و پرورش مهمترین فصل مشارکت ملت وحاکمیت است و این دستگاه بسیار مهم ،حساس وحیاتی برای کشور، استان وشهرستان است.

وی افزود: حضور شما امروز دو معنا دارد یکی پاسداشت آقای احمدی و دیگر حمایت و پشتیبانی از آقای جبری است به تبریک گفتن تنها بسنده نکنیم که حمایت از ایشان حمایت از آموزش و پرورش و آینده فرزندان تان است.

وی تصریح کرد: آقای جبری از فرزندان بومی خودشماست و با نگاه مثبت واعتماد مسئولین استان و شهرستان به توانمندی نیروهای بومی شهرستان انتخاب شدند و باید به او کمک کنید.


وی افزود: کیفیت بخشی به آموزش، استراتژی آموزش و پرورش است و دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات آموزش و پرورش را حل کند باید از خانه ومدرسه و جامعه شروع کنیم که موفق شویم، باید به سمت همه ظرفیت ها برویم، باید از ظرفیت شرکت های مستقر درمنطقه هم استفاده کنیم و به سمت توانمندسازی وبهسازی نیروی انسانی برویم و درکارگاههای آموزشی مدیران و معلمان مان را به روز کنیم.

اسماعیل جبری که به عنوان رئیس آموزش و پرورش عسلویه معرفی شد نیز درسخنان کوتاهی گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت دراین عرصه به من عطا کرد، از حسن اعتماد استاندار محترم، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان، امام جمعه محترم، شورای شهرستان وهمه کسانی به بنده محبت داشتند تشکر می کنم.

وی گفت: افق خوبی برای آموزش و پرورش عسلویه می بینم واز همه ظرفیت برای اعتلای آموزش و پرورش استفاده خواهم کرد،اهل مشورت هستم و با همه مشورت می کنم.

وی افزود: کمیته ای از نخبگان تشکیل خواهم داد تا از نظریات همه نخبگان و فرهیختگان شهرستات برای پیشرفت درکار استفاده کنم و از شوراها ،شهرداران و دهیاران شهرستان ما که حقا بی نظیر هستند وهمیشه پشتیبان آموزش و پرورش بوده اند توقع حمایت وپشتیبانی دارم.

ارسال نظرات