جلسه انتخاب اعضای شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۲۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) استان، منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار و رئیس، نایب رئیس و دبیر این شورا انتخاب شدند.

در این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: جلسات این شورا به صورت منظم برگزار خواهد شد و همچنین از ظرفیت شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ریاست استاندار،‌ روسا و اساتید دانشگاه ها و دیگر دستگاه‌ها بهره خواهیم برد.

سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری، یکی دیگر از اهداف تشکیل این شورا را تعیین رئیس، جانشین و دبیر شورا برشمرد که با نظر اعضا «جمشید علی بابایی» به‌ عنوان رئیس، «محمد کیانی» جانشین و «سید عبدالرحیم موسوی» دبیر این شورا انتخاب شدند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه‌های مختلف از ظرفیت این شورا در بحث محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیز بهره خواهیم برد.

ارسال نظرات