آیین رونمایی از فراخوان مقاله همایش بزرگداشت علامه مصنف چوری با حضور مسئولین شهرستان و با همت سپاه مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۲۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، روز گذشته سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی فرمانده سپاه مریوان و دبیر همایش گرامیداشت علامه مصنف چوری در آیین رونمایی از فراخوان مقاله همایش، اظهار داشت: در برگزاری همایش علامه مصنف چوری ما خود را صاحب برنامه نمی‌دانیم دوست داریم کاری کنیم که متعلق به منطقه و مردم باشد با هماهنگی با مراکز علمی و تحقیقاتی باید حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از انسان‌های دانشمند و فرهیخته استفاده کنیم تا مفاخر بومی منطقه را به جامعه و نسل جوان بشناسانیم.

وی تأصریح کرد: باید با استفاده از نظریات علمای فرهیخته به شبهات جدید پاسخ گوییم باید از باب سپاسگزاری برای بزرگانمان همایش تجلیل برگزار کنیم تا در غربت نمانند و نسل جوان بیشتر آن‌ها را بشناسند. تجلیل از این علما گامی اساسی در راستای وحدت است. سپاه پاسداران به عنوان نهادی پیشرو در تجلیل از علما نقش مهمی در این راستا ایفا خواهد نمود.

وی مراسم فراخوان مقاله‌های همایش این عالم بزرگ مریوانی ادامه داد: همه باید مراقب دسیسه‌های دشمنان در قالب قومیت گرایی و مذهب گرایی باشیم همه ما زیر یک فرهنگ غنی داریم حرکت می‌کنیم بحث‌های اختلافی بحث ضربه زدن به اسلام است باید به صورت کامل شخصیت‌های خود و آرای آن‌ها را معرفی کنیم تا در حق آن‌ها اجحافی صورت نگیرد.

طبق اعلام دبیر خانه این همایش مهلت ارسال مقالات تا ۱۱ بهمن ماه و زنان برگزاری همایش با حضور فعالان فرهنگی و علمای منطقه در نمیه اول اسفند ماه سالجاری در این شهرستان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات