خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

ایجاد اردوگاه برای بهبودیافتگان از مواد مخدر نیازمند حمایت مسئولان

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ایجاد یک اردوگاه برای بهبودیافتگان پس از رهایی از مواد مخدر و اعتیاد در این شهرستان ضروری است و نیازمند حمایت مسئولان هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۷۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

ایجاد اردوگاه برای بهبودیافتگان از مواد مخدر نیازمند حمایت مسئولان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ داود ابراهیمی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به دستاوردهای مهم طرح ملی کرامت در شهرستان ملایر بیان داشت: طرح ملی کرامت در ملایر موفق اجرا شده است.

وی افزود: در یکی از نقاط آلوده ملایر همچون 16 متر شمس آباد پارک محلی و پایگاه فرهنگی ایجاد کردیم که برای ایجاد پایگاه فرهنگی 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خواستار اختصاص اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی برای تکمیل این پایگاه شد و بیان کرد: ایجاد یک اردوگاه برای بهبودیافتگان پس از رهایی از مواد مخدر و اعتیاد در این شهرستان ضروری است و نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

وی یادآورشد: تاکنون برای اجرای طرح ملی کرامت یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه کرده ایم و برای اوقات فراغت جوانان و استعدادیابی آنان نیز چند سوله ورزشی در روستاها احداث شده است.

ابراهیمی همچنین ایجاد پارک های محلی، پاکسازی نقاط آلوده در حاشیه شهر، احداث پایگاه های فرهنگی و ورزشی در مناطق محروم و آموزش 200 هزار تن از ابتدای اجرای طرح تاکنون را از دیگر اقدامات سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار