خبرهای داغ:
به همت واحد نجمیه دارالقران مهدیشهر؛
به همت واحد نجمیه دارالقرآن مهدیشهر از چهار حافظ قرآن تجلیل شد
کد خبر: ۹۰۹۳۰۴۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مهدیشهر در مراسم جشن قرآن که با حضور مادران و بانوان قرآنی مهدیشهری در دار القران مهدیشهر برگزار شد از چهار حافظ کل قرآن با اهدای جوایز تجلیل شد.
این قران آموزان جوان در مدت چهار سال با حمایت دارالقرآن و وجود اساتید بزرگ توانستند موفق به حفظ کل قرآن شوند.
حسینی پور، ضمن بیان توصیه اخلاقی در خصوص سبک زندگی معصومین و کلام قران بیان کرد: قرآن کتاب پند و موعظه و شفای درد بشری است و به عنوان بهترین کتاب آسمانی از سوی خدا به واسطه آخرین فرستاده اش حضرت محمد مصطفی(ص)بر انسان نازل شده است.
استاد حوزه و مفسر قرآن تصریح کرد: تقوا موجب رسیدن انسان به خداوند می شود و تنها قرآن است که راه و رسم زندگی را به طور کامل و جامع به انسان ها می آموزد.خواندن قرآن با صوت زیبا و بلند سفارش شده است و موجب تاثیر گذاری بر روی قلب،روح و روان می شود؛چرا که قران نور است و به برکت آن فضاهای سیاه،نورانی و انسان های گمراه، هدایت و مانع گرفتاری انسان ها می شود.
این استاد حوزه افزود: پیامبر خدا(ص) اولین شخصیت انسانی است و می فرمایند((هرکس مرا دوست دارد و خدا را عبادت می کند باید از ما تبعیت کند و خود من نیز به واسطه قران پرورانده شدم))
این مفسر اظهار کرد: شما قران آموزان دارای ماموریت و مسئولیت آگاهی بخشی به جامعه به وسیله ی فیض قرآن هستید؛همچنین شما باید با توجه به بینش قرآنی که دارید بیشتر به معضلات و مشکلات جامعه توجه کنید و برای افراد جامعه هادی باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها