مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان معرفی شد

حجت الاسلام مهدی صیدانلو در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۴۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، فرماندهی، معاونین، مسئولان حوزه‌ها و نواحی، پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه دامغان در محل حسینیه شهدای گمنام این ناحیه برگزار شد، حجت الاسلام مهدی صیدانلو با حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه این استان به عنوان مسئول جدید دفنر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان معرفی و از قریب به 9 ماه فعالیت صادقانه حجت الاسلام عیسی سلیمانی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این آئین با اشاره به جایگاه بسیج و فرهنگ بسیجی در بین ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی وظیفه اصلی نمایندگی ولی فقیه در مجموعه ولایی و مردمی سپاه و بسیج را هدایت فکری و معنوی نیروها و عمق بخشی و تببین ارزش‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی تهجد و تقوا را مدال افتخار پاسداران و بسیجیان برشمرد و گفت: توجه به نماز اول وقت و احکام و ارزش‌های اسلامی و پایبندی به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی باید امر مورد تاکید ما در قول و عمل باشد، پاسداران و بسیجیان همچون همیشه عمر با برکت انقلاب الگوهای دینداری، ولایتمداری و خدمت به مردم باشند.

وی با تأکید بر ضرورت ارتباط نزدیک و انس پاسداران با مساجد، علما و اساتید اخلاق بیش از دیگر اقشار جامعه، جدایی پایگاه های مقاومت و بسیجیان را از مساجد مخرب دانست و اضافه کرد: مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه باید مبلغ و مبین دوری پاسداران و بسیجیان از صفاتی همچون دنیا گرایی، فخر فروشی، تجمل گرایی و نظایر آن باشند.

گفتنی است حجت الاسلام مهدی صیدانلو مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان پیش از این عهده دار این مسئولیت در سپاه ناحیه آرادان بوده است و حجت الاسلام عیسی سلیمانی نیز از این پس به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه شاهرود فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار