خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

دانشجوی بسیجی باید اهل مطالعه ، قلم و جریان شناسی باشد.

امام جمعه دامغان یکی از بارزترین صفات دانشجویان بسیجی را اهل مطاله و اهل قلم بودن عنوان نمود.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۱۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد امین بخشیان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به همراه اعضای دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان با حجت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان دیدار و گفتگو نمودند که در این دیدار امام جمعه دامغان یکی از بارزترین و مهم ترین صفات دانشجویان بسیجی را اهل مطالعه و قلم بودن عنوان نمود.
در ابتدای این دیدار بخشیان ضمن معرفی خود به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با ارائه گزارشی از فعالیت های گذشته و برنامه های پیش رو ، خواستار تقویت و تحکیم روابط فی مابین مجموعه بسیج دانشجویی و ستاد نماز جمعه شهرستان دامغان شد.
در قسمت دیگری از این دیدار حجت الاسلام حسینیان با توجه به شرایط مهم جامعه ، دانشجویان به خصوص دانشجویان بسیجی را به مطالعه و فراگیری بیش از پیش علوم توصیه نمود.
وی همچنین با تاکید بر وجود جریانات مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی در سطح دانشگاه ها ، خواستار جریان شناسی دقیق دانشجویان بسیجی در زمینه های مختلف شد.
امام جمعه دامغان در ادامه با تاکید بر مقوله بسیار مهمی همچون ولایت فقیه ، این مقوله را یک جریان معنوی ، الهی و سیاسی که تنها تعلق به فرد یا گروهی ندارد ، عنوان نمود و تاکید کرد: امروز اگر علی زمانه تنها گذاشته شود ، کربلا ها تکرار خواهند شد.
وی در ادامه حمایت از ولایت فقیه را وظیفه شرعی ، عرفی و قانونی هر فرد عنوان کرد.
حجت الاسلام حسینیان در بخش دیگری از صحبت های خود دانشگاه را جایگاهی به منظور رشد و تکامل علمی عنوان نمود و دانشجویان به خصوص دانشجویان بسیجی را توصیه به فراگیری بیش از پیش علم و دانش دعوت نمود و خاطر نشان کرد : تحصیلات ضعیف به هیچ عنوان زیبنده دانشجویان بسیجی نیست و بسیجی دانشجو باید اهل مطالعه و قلم باشد.
وی همچنین در پایان تسهیل و کمک به رشد و تعالی دانشجویان بسیجی را یکی از مهم ترین وظایف بسیج دانشجویی برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها