خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شاهرود خبر داد:
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شاهرود از برگزاری لیگ کتابخوانی برای اولین بار در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۱۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
سید ابراهیم موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه نخستین مسابقه لیگ کتاب‌خوانی ویژه دانش‌آموزان نوجوان در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود، اظهار کرد: ترغیب نوجوانان به مطالعه مفید و ارائه سیر مطالعاتی مدون و مشخص و آشنایی چگونگی خوانش کتاب و شیوه بررسی محتوایی آن از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.
وی افزود: این طرح در نخستین مرحله با مشارکت ۲۴ گروه چهارنفره برگزار می‌شود و ۱۲ گروه برگزیده به مرحله دوم راه می‌یابند و به رقابت می‌پردازند و در مرحله سوم، ۶ تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و در مرحله نهایی سه تیم منتخب با هم رقابت خواهند کرد.
موسوی با تأکید بر اینکه این مسابقه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود و مشارکت بسیج دانش‌آموزی و انجمن اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان از اواخر دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: منابع این مسابقه به‌گونه‌ای انتخاب شده است که دانش‌آموزان نسبت به مطالعه کتاب شوق و رغبت داشته باشند و با مفاهیمی همچون انقلاب اسلامی، شهدا و ادبیات دفاع مقدس آشنا شوند.
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در برگزاری این طرح کتابخانه‌ها و کتابداران شهرستان شاهرود به‌صورت مستقیم مشارکت خواهند داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها