خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون در گفتگو با بسیج:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون گفت: مشکل صهیونیست‌ها و آمریکا نه با مسئله‌ی فلسطین، بلکه با ایده مقاومتی است که در بافت فکری و ساختار اجتماعی فلسطینیان شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۶۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

هادی غضنفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون در گفتگو با خبرنگار بسیج با تأکید بر اینکه مشکل صهیونیست‌ها و آمریکا مقاومت است، اظهار داشت: بدون توجه به شیفتگی‌هایی که در برخی کشورهای منطقه برای رسیدن به اسرائیل وجود دارد، آن چه برای اسرائیل و آمریکا آزار دهنده است، مسئله مقاومت است.

وی گفت: علت برجسته کردن سخنان بن‌سلمان و سخنان برخی از مقامات عربی که ندای سازش با صهیونیست‌ها را سر می‌دهند، تنها دیکته‌ای است که بر اساس خواسته‌های مقامات و اتاق فکرهای غربی به آنها شده است.

غصنفری بیان داشت: مشکل صهیونیست‌ها و آمریکا نه با مسئله‌ی فلسطین، بلکه با ایده‌ مقاومتی است که در بافت فکری و ساختار اجتماعی فلسطینیان شکل گرفته است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون افزود: صهیونیست ها ریشه‌ این مسئله را نیز ایران می‌دانند، یکی از دلایلی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا ایران را تبدیل به یک مسئله‌ی امنیتی در نظام بین‌الملل کنند، به‌همین موضوع بر می‌گردد که در تلاش هستند تا ایران را در راهبری به این ایده ناکام گذارند.

وی با بیان اینکه مشکل آمریکایی‌ها با منطقه‌ی غرب آسیا، نه مسائل استراتژیک و ژئوپلیتیک آن؛ که منازعات ایدئولوژیکی است که از آن هراسان هستند، تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین دقیقا همان نگرانی است که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از آن وحشت دارند. ترس آمریکایی‌ها از موشک‌های فلسطینیان، به اندازه‌ی ترس آنها از افکار مقاومت آنها نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها