خبرهای داغ:
اندر حکایت بی مهری ها به خبرنگار

دعوت نکردن از خبرنگار نوعی ضعف مدیریتی/ انتقاد از برخی مسئولین دست به لانه زنبور بردن

کد خبر: ۹۰۹۲۹۶۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دعوت‌نکردن برخی روابط عمومی‌ها از رسانه‌  در جلسات خود با توجه به اهمیت قلم و نوشتار و نقش رسانه ها و راویان خبر در جامعه و همچنین ارزشی که همگان برای اصحاب رسانه قائل هستند، نوعی ضعف مدیریتی و نداشتن پشتوانه علمی و صلاحیت آنها است و گویا برخی مدیران و روابط عمومی ها با نقد منصفانه مخالف بوده و نمی خواهند ضعف های خود را بشنوند و آنها را  برطرف کنند.

روابط عمومی‌ها نباید در جلسات خود فقط نور چشمی ها را دعوت کنند و فقط به دنبال  آنها باشند، بلکه شایسته است در دعوت از اصحاب رسانه برای شفاف سازی رسانه ای، نگاهی نیز به رسانه های منتقد و آزاد داشته باشند؛ مسئولان باید انتقادات را بشنوند و نباید انتقادات را به مسائل و امور شخصی خبرنگاران و صاحبان رسانه مرتبط کنند.

گاهی از سوی مردم مورد نقد قرار می گیریم که چرا توسط فلان اداره یا مسئول مطالبات مردمی  محقق نمی شود ولی محدودیت هایی برای خبرنگاران وجود دارد و هنگامی‌که بنده و معدود دوستان خبرنگار در بخش وشهرستان  از برخی نهادها انتقاد و بعضاً قلم در انتقاد به گردش درمی‌آوریم، به آنجا ختم می‌شود که گویی دستمان را در لانه زنبور برده باشیم و کسی از ما حمایت نخواهد کرد.

اما حقیقت چیز دیگری است، ما قصد نداریم کسی را با خودمان دشمن کنیم و برخلاف بسیاری از تصورات، حتی توان اصلاح معایب موجود در بخش و شهر را نداریم چراکه خود سراپا نقص هستیم؛ اما توان آشکار کردن بخشی از حقایق این شهر را داریم. البته بازگو کردن همین میزان اندک از حقایق  دردسرهای فراوانی را نیز برایمان به همراه دارد.

مسئولین بخش! اخبار بخش نیم بلوک و شهر  در بازخورد شهر و بخش  اهمیت بسزایی دارد پس خیلی بهتر به خبر و خبرنگاری نگاه کنید.

 خبرنگاراین بخش  بدون چشم داشت در مواقع مختلف برای انعکاس فعالیت ها و اعلام عملکرد شما مسئولان محترم با هزینه شخصی به مردم تلاش می کند، خبرنگاران خوب آ‌موخته اند که دشواری ها، تنگناها آن‌ها را از پای درنیاورد، زیرا خبرنگاری دل پر درد می خواهد و سر پر جرأت و اگر شجاعتش را به وادی ترس بیاورد، دیگر نوشته هایش اثری نخواهد داشت.

اگرچه عزت خبرنگاران در شهرستان وبخش  پایین آمده و این در حالی است که خبرنگار کسی است که نمی تواند رئیس جمهور شود اما می تواند رئیس جمهور را تغییر دهد.

همگان انتظار دارند که خبرنگار با تعهد و صداقت و شجاعت کار کند اما فراموش می کنند که این افراد حقوقی دارند که باید ادا شود.

مسئولان محترم بنده به عنوان یک خانم ثابت کرده ام خبرنگاری را نباید حتما آقایان برعهده بگیرند و خانم ها هم میتوانند اینکار را داشته باشند و توانسته ام  همانند یک مرد پا به پای مسئولان چه در هوای سرد وچه در هوای گرم خضری دشت بیاض وبخش نیم بلوک را در روزنامه، صدا وسیما و خبرگزاری بسیج استان  به مدت 9سال روی آنتن داشته باشم.

 پس از شما( مسئولین بخش نیم بلوک) می خواهم بی مهری ها را کنار بگذارید و با خبرنگار بیشتر همراه باشید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها